Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 10:03Vilken tur att jag har en snäll och väluppfostrad Garmin 910 som aldrig gör något oväntat och som bara sköter sig, med 24 timmars batteritid och felfri överföring mellan klocka och dator.
Vilken tur att jag har en snäll och väluppfostrad Garmin 910 som aldrig gör något oväntat och som bara sköter sig, med 24 timmars batteritid och felfri överföring mellan klocka och dator.
Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 11:14Instämmer med Annica här ovan. Har också en mycket väluppfostrad 910a som sköter sig exemplariskt och har alla dom funktioner TS söker.
Instämmer med Annica här ovan. Har också en mycket väluppfostrad 910a som sköter sig exemplariskt och har alla dom funktioner TS söker.
Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 11:34Jag har en 210 som funkar fint när det enbart kommer till att löpträna. har alla funktioner som jag har behövt än så länge ink intervallträning.
Jag har en 210 som funkar fint när det enbart kommer till att löpträna. har alla funktioner som jag har behövt än så länge ink intervallträning.
Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 12:03Väldigt nöjd med min 910. Bra batteritid och massa funktioner. Lite missnöjd med höjdmätning bara.
Väldigt nöjd med min 910. Bra batteritid och massa funktioner. Lite missnöjd med höjdmätning bara.
Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 12:27Sprintarna på armbandet är jätte dåliga, vilket gör att man kan tappa klockan när som helst. Har man riktigt otur så kanske det händer under en tävling vilket hände mig. När man köpten ny likadan och är ute på ett lugnt distanspass så märker man av att kl
Sprintarna på armbandet är jätte dåliga, vilket gör att man kan tappa klockan när som helst. Har man riktigt otur så kanske det händer under en tävling vilket hände mig. När man köpten ny likadan och är ute på ett lugnt distanspass så märker man av att kl
Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 12:36Skönt att höra att 910:an fungerar bra då finns det hopp även efter att 305:an har lagt av.
Skönt att höra att 910:an fungerar bra då finns det hopp även efter att 305:an har lagt av.
Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 12:44Tack för alla tips. Det blir nog en Garmin. Få se om jag tar en210 eller satsar på en högre siffra. Ska bli kul att testa löpning med klocka 🙂
Tack för alla tips. Det blir nog en Garmin. Få se om jag tar en210 eller satsar på en högre siffra. Ska bli kul att testa löpning med klocka 🙂
Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 13:1524 timmar? Jag brukar byta batteri en gång om året i min POLAR: Mest i förebyggande syfte.
24 timmar? Jag brukar byta batteri en gång om året i min POLAR: Mest i förebyggande syfte.
Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 14:17@David: Men så har du inte heller någon GPS i din Polar.
@David: Men så har du inte heller någon GPS i din Polar.
Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 14:41Jag klarar av att hitta hem.
Jag klarar av att hitta hem.