Quote from Funbeat user on 28 June 2012, 10:28jag duschar kallt om benen 🙂
Nej, jag skojar inte, rekommenderad av min massör.
jag duschar kallt om benen 🙂
Nej, jag skojar inte, rekommenderad av min massör.
Quote from Funbeat user on 28 June 2012, 15:01Se upp var du förvarar Percutan. Kan lätt förväxlas med tandkräm... åtminstone om man är trött och har tagit ur linserna.
Se upp var du förvarar Percutan. Kan lätt förväxlas med tandkräm... åtminstone om man är trött och har tagit ur linserna.
Quote from Funbeat user on 28 June 2012, 15:07Vågade inte köpa Percutan, körde på Linnex. 2 strykningar vid lunch och det bränner fortfarande, luktar gott också
Vågade inte köpa Percutan, körde på Linnex. 2 strykningar vid lunch och det bränner fortfarande, luktar gott också
Quote from Funbeat user on 28 June 2012, 21:41Jag använder även Hot & Cold ( ALoe vera) luktar gott & funkar bra, finns i hälsoaffärer,
Jag använder även Hot & Cold ( ALoe vera) luktar gott & funkar bra, finns i hälsoaffärer,
Quote from Funbeat user on 23 February 2014, 14:16Normalt eller inte?
Jag drog fyra tag med Linnex på min vänstra vad igår eftermiddag. Jag var noggrann med att inte överlappa alltför mycket, men några små partier/skarvar blev säkert dubbla lager.
Min fråga är om det är en "normal" reaktion att huden var
Normalt eller inte?
Jag drog fyra tag med Linnex på min vänstra vad igår eftermiddag. Jag var noggrann med att inte överlappa alltför mycket, men några små partier/skarvar blev säkert dubbla lager.
Min fråga är om det är en "normal" reaktion att huden var
Quote from Funbeat user on 23 February 2014, 15:05Man skall vara riktigt försiktig med det.
Jag brukar bara nudda huden lite lätt.
Man skall vara riktigt försiktig med det.
Jag brukar bara nudda huden lite lätt.
Quote from Funbeat user on 23 February 2014, 16:18Kanske skulle prova Linnex. Fått Percutane på Access Rehab några gånger och har inte känt någonting. Var kan man köpa Linnex? (bortsett från på nätet)
Kanske skulle prova Linnex. Fått Percutane på Access Rehab några gånger och har inte känt någonting. Var kan man köpa Linnex? (bortsett från på nätet)
Quote from Funbeat user on 23 February 2014, 16:27Om man råkar överdosera Linnex, och det är väldigt lätt hänt, kan man lindra svedan med rikligt olivolja. Capsaicin, som är den aktiva ingrediensen i t ex Linnex, är inte vattenlöslig och smetas bara ut över ett ännu större område om man försöker skölja a
Om man råkar överdosera Linnex, och det är väldigt lätt hänt, kan man lindra svedan med rikligt olivolja. Capsaicin, som är den aktiva ingrediensen i t ex Linnex, är inte vattenlöslig och smetas bara ut över ett ännu större område om man försöker skölja a
Quote from Funbeat user on 24 February 2014, 14:33Linnex finns i Life-butiker (med reservation för att det där kanske bara är sant i Avesta?) och på diverse mässor runt de större evenemangen (Sthlm maraton, LL etc).
Linnex finns i Life-butiker (med reservation för att det där kanske bara är sant i Avesta?) och på diverse mässor runt de större evenemangen (Sthlm maraton, LL etc).
Quote from Funbeat user on 24 February 2014, 16:00@Henrik, MM Sports har Linnex, i alla fall stiftet. Köpte det själv för några veckor sedan i deras butik på Sveavägen i Sthlm.
@Jenny, nu har jag själv bara provat det i några veckor men jag skulle nog påstå att det du upplevt är normalt. I alla fall om
@Henrik, MM Sports har Linnex, i alla fall stiftet. Köpte det själv för några veckor sedan i deras butik på Sveavägen i Sthlm.
@Jenny, nu har jag själv bara provat det i några veckor men jag skulle nog påstå att det du upplevt är normalt. I alla fall om