Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

jag duschar kallt om benen 🙂
Nej, jag skojar inte, rekommenderad av min massör.

Se upp var du förvarar Percutan. Kan lätt förväxlas med tandkräm... åtminstone om man är trött och har tagit ur linserna.

Vågade inte köpa Percutan, körde på Linnex. 2 strykningar vid lunch och det bränner fortfarande, luktar gott också

Jag använder även Hot & Cold ( ALoe vera) luktar gott & funkar bra, finns i hälsoaffärer,

Normalt eller inte?
Jag drog fyra tag med Linnex på min vänstra vad igår eftermiddag. Jag var noggrann med att inte överlappa alltför mycket, men några små partier/skarvar blev säkert dubbla lager.
Min fråga är om det är en "normal" reaktion att huden var

Man skall vara riktigt försiktig med det.
Jag brukar bara nudda huden lite lätt.

Kanske skulle prova Linnex. Fått Percutane på Access Rehab några gånger och har inte känt någonting. Var kan man köpa Linnex? (bortsett från på nätet)

Om man råkar överdosera Linnex, och det är väldigt lätt hänt, kan man lindra svedan med rikligt olivolja. Capsaicin, som är den aktiva ingrediensen i t ex Linnex, är inte vattenlöslig och smetas bara ut över ett ännu större område om man försöker skölja a

Linnex finns i Life-butiker (med reservation för att det där kanske bara är sant i Avesta?) och på diverse mässor runt de större evenemangen (Sthlm maraton, LL etc).

@Henrik, MM Sports har Linnex, i alla fall stiftet. Köpte det själv för några veckor sedan i deras butik på Sveavägen i Sthlm.

@Jenny, nu har jag själv bara provat det i några veckor men jag skulle nog påstå att det du upplevt är normalt. I alla fall om