Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBra mössa?
You need to log in to create posts and topics.

Vad har ni för mössa när ni springer? Är det runt +7 eller kallare vill jag gärna ha något på huvudet. Nu har jag en polarn o pyret mössa (tunn mössa, klassisk randig..) i bomull som blir plaskblöt av svett. Sen blir den förstås kall när det blåser, och ä

Jag köpte ett par "Soc running gift pack" på Stadium. Ingår tunn mössa+handskar. Kostar 99 i webbshoppen nu.

Buff

Jag kör med buff eller pannband året om, testat ner till -15 grader.

Kör med Nikes sportmössa. Dyr var den, så då måste den väl vara bra. 😉 Har uttag för hästsvans, men inget jag behöver. Från +5 och nedåt ungefär.

Har svårt för det där med mössa, men de senast vintrarna (när det faktiskt varit lite kallt t.om om _mitt_ huvud) har jag haft ett fleecepannband som gått ner en bit i nacken eller en glesstickad mössa.

Jag fick Haglöfs i present för några år sedan. Riktigt nöjd med den.
BILD:http://s3.pji.nu/product/standard/800/636401.jpg

Jag fick en Nike sportmössa i present för ett år sen och det är nog en av de bästa presenter jag har fått. Den har ett litet hål i nacken för hästsvansen. Helt suveränt. Alla långhåriga vet väl hur otrivsamt det är att ha håret under mössan när man tränar

Fungerar inte badmössan?

Brett fleecepannband köpt förra vintern på rea på Kapphal för 20 spänn. superbra