Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 16:35Nä David, det blir lite varmt och kompakt för skallen. Men det skulle nog vara snyggt.
Nä David, det blir lite varmt och kompakt för skallen. Men det skulle nog vara snyggt.
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 16:38Buff i merinoull när det är riktigt kallt.
Buff i merinoull när det är riktigt kallt.
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 18:08Igen då, merinoull! Seger har en underbar ullmössa som man kan hitta på Naturkompaniet.
http://www.naturkompaniet.se/Product/Product.aspx?id=86871
Igen då, merinoull! Seger har en underbar ullmössa som man kan hitta på Naturkompaniet.
http://www.naturkompaniet.se/Product/Product.aspx?id=86871
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 20:03Kör med vanlig keps ner till ganska rejält kallt. Då har jag en mössa som är lite tjockare i ett band runt pannan och nacken och tunnare i toppen.
Kör med vanlig keps ner till ganska rejält kallt. Då har jag en mössa som är lite tjockare i ett band runt pannan och nacken och tunnare i toppen.
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 20:29Lite pinsamt att ingen annan använder Funbeatbuffen. Jag använder min.
Lite pinsamt att ingen annan använder Funbeatbuffen. Jag använder min.
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 20:38Jodå, men inte på huvudet.
Jodå, men inte på huvudet.
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 20:44Jag är en väldigt frusen person men jag föredrar ändå pannband/buff. Har provat att springa i min Dählie-skid(?)-mössa men tycker det blir alldeles för varmt.
Jag är en väldigt frusen person men jag föredrar ändå pannband/buff. Har provat att springa i min Dählie-skid(?)-mössa men tycker det blir alldeles för varmt.
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 22:33jag också David, men till skidåkning(alpint) var den lite kylig i vintras
jag också David, men till skidåkning(alpint) var den lite kylig i vintras
Quote from Funbeat user on 7 November 2011, 09:59Jag använder buffar, funbeat, andra i syntet och merino i olika kombinationer alltefter temperatur. Mössor har jag haft när jag väntat på att få starta på skidorna mest. tycker inte om mössor, mitt hår kommer inte överens med dem, men en buff kan jag sno
Jag använder buffar, funbeat, andra i syntet och merino i olika kombinationer alltefter temperatur. Mössor har jag haft när jag väntat på att få starta på skidorna mest. tycker inte om mössor, mitt hår kommer inte överens med dem, men en buff kan jag sno
Quote from Funbeat user on 7 November 2011, 16:41Keps!! Men när det närmar sig noll då gäller det sig tunn skid mössa. 🙂
Keps!! Men när det närmar sig noll då gäller det sig tunn skid mössa. 🙂