Quote from Guest on 5 November 2011, 13:47Vad har ni för mössa när ni springer? Är det runt +7 eller kallare vill jag gärna ha något på huvudet. Nu har jag en polarn o pyret mössa (tunn mössa, klassisk randig..) i bomull som blir plaskblöt av svett. Sen blir den förstås kall när det blåser, och ä
Vad har ni för mössa när ni springer? Är det runt +7 eller kallare vill jag gärna ha något på huvudet. Nu har jag en polarn o pyret mössa (tunn mössa, klassisk randig..) i bomull som blir plaskblöt av svett. Sen blir den förstås kall när det blåser, och ä
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 13:57Jag köpte ett par "Soc running gift pack" på Stadium. Ingår tunn mössa+handskar. Kostar 99 i webbshoppen nu.
Jag köpte ett par "Soc running gift pack" på Stadium. Ingår tunn mössa+handskar. Kostar 99 i webbshoppen nu.
Quote from Jonny Persson on 5 November 2011, 14:07Buff
Buff
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 14:13Jag kör med buff eller pannband året om, testat ner till -15 grader.
Jag kör med buff eller pannband året om, testat ner till -15 grader.
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 14:54Kör med Nikes sportmössa. Dyr var den, så då måste den väl vara bra. 😉 Har uttag för hästsvans, men inget jag behöver. Från +5 och nedåt ungefär.
Kör med Nikes sportmössa. Dyr var den, så då måste den väl vara bra. 😉 Har uttag för hästsvans, men inget jag behöver. Från +5 och nedåt ungefär.
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 15:18Har svårt för det där med mössa, men de senast vintrarna (när det faktiskt varit lite kallt t.om om _mitt_ huvud) har jag haft ett fleecepannband som gått ner en bit i nacken eller en glesstickad mössa.
Har svårt för det där med mössa, men de senast vintrarna (när det faktiskt varit lite kallt t.om om _mitt_ huvud) har jag haft ett fleecepannband som gått ner en bit i nacken eller en glesstickad mössa.
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 15:58Jag fick Haglöfs i present för några år sedan. Riktigt nöjd med den.
BILD:http://s3.pji.nu/product/standard/800/636401.jpg
Jag fick Haglöfs i present för några år sedan. Riktigt nöjd med den.
BILD:http://s3.pji.nu/product/standard/800/636401.jpg
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 16:11Jag fick en Nike sportmössa i present för ett år sen och det är nog en av de bästa presenter jag har fått. Den har ett litet hål i nacken för hästsvansen. Helt suveränt. Alla långhåriga vet väl hur otrivsamt det är att ha håret under mössan när man tränar
Jag fick en Nike sportmössa i present för ett år sen och det är nog en av de bästa presenter jag har fått. Den har ett litet hål i nacken för hästsvansen. Helt suveränt. Alla långhåriga vet väl hur otrivsamt det är att ha håret under mössan när man tränar
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 16:16Fungerar inte badmössan?
Fungerar inte badmössan?
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 16:34Brett fleecepannband köpt förra vintern på rea på Kapphal för 20 spänn. superbra
Brett fleecepannband köpt förra vintern på rea på Kapphal för 20 spänn. superbra