Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 08:17Jag köpte en Led lenser H7R. Samma som H7 fast uppladdningsbar. Jag är riktigt nöjd med den. Fast nu i efterhand så hade jag nog hellre köpt någon med hjälm- och cykelfäste.
Jag köpte en Led lenser H7R. Samma som H7 fast uppladdningsbar. Jag är riktigt nöjd med den. Fast nu i efterhand så hade jag nog hellre köpt någon med hjälm- och cykelfäste.
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 10:11Min funkar på styret eller skallen.
Min funkar på styret eller skallen.
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 11:21Springer med en Petzl Tikka Plus idag och det fungerar bra men jag är lite sugen på något med lite mer tryck.
Led Lenser verkar trevlig men - H7 eller H7R?
Går det att köra med vanliga batterier i H7R eller är man beroende av att man har kommit ihåg att
Springer med en Petzl Tikka Plus idag och det fungerar bra men jag är lite sugen på något med lite mer tryck.
Led Lenser verkar trevlig men - H7 eller H7R?
Går det att köra med vanliga batterier i H7R eller är man beroende av att man har kommit ihåg att
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 19:05Den funkar med vanliga batterier också. 🙂
Den funkar med vanliga batterier också. 🙂
Quote from Panama B on 27 October 2010, 19:45Köpte en H7
Kollar jag manualen tycker jag den är vag på om vilken typ av batterier som fungerar.
Någon som har erfarenhet att använda den då det är blött? Eller kallt? Den känns lite väl enkel då det gäller skydd av batteriet.
Köpte en H7
Kollar jag manualen tycker jag den är vag på om vilken typ av batterier som fungerar.
Någon som har erfarenhet att använda den då det är blött? Eller kallt? Den känns lite väl enkel då det gäller skydd av batteriet.
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 21:32Jag funderar på en Led Lenser H7R men det är lite oklart tycker jag hur länge batterierna räcker. Har sett från 75 timmar ner till 4 ???
Funderar även på om man kan koppla loss batteripacket och ha det i fickan? Det verkar lite onödigt att ha batterierna
Jag funderar på en Led Lenser H7R men det är lite oklart tycker jag hur länge batterierna räcker. Har sett från 75 timmar ner till 4 ???
Funderar även på om man kan koppla loss batteripacket och ha det i fickan? Det verkar lite onödigt att ha batterierna
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 21:32Jag har sprungit flera nätter i hällregn med min H7:a. Den fungerar klanderfritt. Inget problem med väta.
Jag kör med vanliga alkaliska batterier. Faktiskt brukar 3 st räcka en hel natt.
men som med nästan alla batterier så levererar de mindre energi vi
Jag har sprungit flera nätter i hällregn med min H7:a. Den fungerar klanderfritt. Inget problem med väta.
Jag kör med vanliga alkaliska batterier. Faktiskt brukar 3 st räcka en hel natt.
men som med nästan alla batterier så levererar de mindre energi vi
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 21:39Daniel: Du kan ställa ljusstyrkan så det beror på hur mycket ljus du behöver. 4 timmar på full effekt låter rätt.
Daniel: Du kan ställa ljusstyrkan så det beror på hur mycket ljus du behöver. 4 timmar på full effekt låter rätt.
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 10:54Vill bara kasta in att jag har blivit imponerad av Silva X-trail plus. Har kört ett MTB pass i skogen med den och den funkar kanon för det priset och är också väldigt smidig.
Vill bara kasta in att jag har blivit imponerad av Silva X-trail plus. Har kört ett MTB pass i skogen med den och den funkar kanon för det priset och är också väldigt smidig.
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 18:01Ok fyra timmar borde ju räcka i de flesta fall.
Hur är det med batteripaketet, går det att ha separat?
Ok fyra timmar borde ju räcka i de flesta fall.
Hur är det med batteripaketet, går det att ha separat?