Quote from Panama B on 28 October 2010, 18:06>> separat
Hur tänker du? Det är AA batterier...
>> separat
Hur tänker du? Det är AA batterier...
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 18:51Jag tänker att man skulle kunna ha batteripaketet i fickan med sladd upp till huvudet för att minska vikten och ha batterierna i värme. Så funkar Silva LX2 t.ex.
Jag tänker att man skulle kunna ha batteripaketet i fickan med sladd upp till huvudet för att minska vikten och ha batterierna i värme. Så funkar Silva LX2 t.ex.
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 19:54Nej, det går inte utan vidare att flytta batteripacken. Det skulle i så fall kräva lite pyssel och knåp som att skaffa en längre sladd att skarva in.
För egen del tycker jag det det är positivt att slippa sladdeländet. Det är skönt att kunna ta på och av
Nej, det går inte utan vidare att flytta batteripacken. Det skulle i så fall kräva lite pyssel och knåp som att skaffa en längre sladd att skarva in.
För egen del tycker jag det det är positivt att slippa sladdeländet. Det är skönt att kunna ta på och av
Quote from Panama B on 28 October 2010, 20:31Re Mikael du har H7 och kör med egna uppladdningsbara ??
Någon speciell typ man skall ha ?!?!Re Daniel jag hade Silva LX 2 med lång sladd den kraschade tror jag pga att just sladden utsatts för slitage...
Re Mikael du har H7 och kör med egna uppladdningsbara ??
Någon speciell typ man skall ha ?!?!
Re Daniel jag hade Silva LX 2 med lång sladd den kraschade tror jag pga att just sladden utsatts för slitage...
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 20:39Nej där kanske jag uttryckte mig otydligt. Jag har H7 och kör med icke-uppladdningsbara alkaline-batterier.
Edit: Jag ska väl också förtydliga att jag alltid kör lampan på full effekt.
Nej där kanske jag uttryckte mig otydligt. Jag har H7 och kör med icke-uppladdningsbara alkaline-batterier.
Edit: Jag ska väl också förtydliga att jag alltid kör lampan på full effekt.
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 21:33Ok, nu har jag bestämt mig. Det blidde en H7R från Outnet.se (osedd) på er inrådan. Hoppas jag blir nöjd när den anländer 😀
Ok, nu har jag bestämt mig. Det blidde en H7R från Outnet.se (osedd) på er inrådan. Hoppas jag blir nöjd när den anländer 😀
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 17:55Nu har H7R:en anlänt så tänkte dra ut och prova den strax. Vid första anblicken så blir jag riktigt impad över hur liten och smidig den är samt även vilket bra tryck det är i ljuset.
Återkommer med en rapport efter löpningen/joggingen 🙂
Nu har H7R:en anlänt så tänkte dra ut och prova den strax. Vid första anblicken så blir jag riktigt impad över hur liten och smidig den är samt även vilket bra tryck det är i ljuset.
Återkommer med en rapport efter löpningen/joggingen 🙂
Quote from Panama B on 1 November 2010, 18:09Om man skall köpa laddningsbara batterier till Led Lenser H7 vad relommenderas
Om man skall köpa laddningsbara batterier till Led Lenser H7 vad relommenderas
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 18:27Jag har sökt priset på nätet och hittat H7 för ca 600 kr men hittar inte H7R. Lite pinsamt men så är det. Vad är prisskillanden på dem noi som kan 🙂
Om man som jag vill ha en pannlampa som ger bra ljus de ggr man använder den men inte är orienterare el
Jag har sökt priset på nätet och hittat H7 för ca 600 kr men hittar inte H7R. Lite pinsamt men så är det. Vad är prisskillanden på dem noi som kan 🙂
Om man som jag vill ha en pannlampa som ger bra ljus de ggr man använder den men inte är orienterare el
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 19:23Magnus Sälgö: Jag kör med uppladdningsbara AAA batterier till min H7. Det de menar i "manualen" är att man inte ska ladda de batterier som följer med. (Lite otydligt dock...)
Kanske bör man påpeka för cyklisterna att den är lite för klen för att susa fra
Magnus Sälgö: Jag kör med uppladdningsbara AAA batterier till min H7. Det de menar i "manualen" är att man inte ska ladda de batterier som följer med. (Lite otydligt dock...)
Kanske bör man påpeka för cyklisterna att den är lite för klen för att susa fra