Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 14:23SIDI har Mega-variant för breda fötter.
SIDI har Mega-variant för breda fötter.
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 15:42Mega-krångliga att få på snabbt då men det blir nog nån sån om jag inte hittar några andra.
Mega-krångliga att få på snabbt då men det blir nog nån sån om jag inte hittar några andra.
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 17:22Northwave och Bontrager
Northwave och Bontrager
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 18:11Northwave går fetbort för min del, som sagt. De är för spetsiga och smala framtill i tån. Herrmodeller skulle kanske funka men de finns sällan om nånsin i 37-38.
Northwave går fetbort för min del, som sagt. De är för spetsiga och smala framtill i tån. Herrmodeller skulle kanske funka men de finns sällan om nånsin i 37-38.
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 18:36Snöskor ?
Snöskor ?
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 18:42Barfota?
Barfota?
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 18:44Har Heffaklumpen testat Bontrager nån gång?
Har Heffaklumpen testat Bontrager nån gång?
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 19:06Menar du mej eller han som är reggad Heffa klump ?
om det mej du menar så har jag det, (NW-skorna satt dock som en smäck på foten) men dom passade inte min häl något vidare.
Menar du mej eller han som är reggad Heffa klump ?
om det mej du menar så har jag det, (NW-skorna satt dock som en smäck på foten) men dom passade inte min häl något vidare.
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 21:58Oj, flåt att jag trodde du var samma.
Ok. Tack!
Oj, flåt att jag trodde du var samma.
Ok. Tack!
Quote from ellen olsson on 9 July 2012, 13:18Jag tycker att Northwaves skokartonger sitter bättre än deras skor. Kanske något att testa? 😉
Det beror dock inte på storleken utan på att lästen verkar vara anpassad för något annat än Homo sapiens sapiens.
Jag tycker att Northwaves skokartonger sitter bättre än deras skor. Kanske något att testa? 😉
Det beror dock inte på storleken utan på att lästen verkar vara anpassad för något annat än Homo sapiens sapiens.