Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 18:48Nu fick jag huvudbry, ska jag eller inte? Håret på huvudet, det lilla jag har, och skägget är mitt minsta problem att bli av med, men...
http://www.youtube.com/watch?v=w91ARapNx-c
Nu fick jag huvudbry, ska jag eller inte? Håret på huvudet, det lilla jag har, och skägget är mitt minsta problem att bli av med, men...
Quote from Håkan Öhling on 28 November 2011, 19:59Solbränna hjälper också. Doppa armen på vintern och se hur mycket vatten som "fastnar" på den. Gör om samma sak när du är ordentligt solbränd - stor skillnad!
Solbränna hjälper också. Doppa armen på vintern och se hur mycket vatten som "fastnar" på den. Gör om samma sak när du är ordentligt solbränd - stor skillnad!
Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 22:20man får nog skilja på ytspänning och friktion i flödande vatten. Fett ger mer ytspänning, men inte säkert mer friktion på en kropp i vattnet
man får nog skilja på ytspänning och friktion i flödande vatten. Fett ger mer ytspänning, men inte säkert mer friktion på en kropp i vattnet
Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 22:26Blir man halare om man är så här lite småtjockis som jag, med fem extrakilon som är ganska jämnt fördelade på kroppen? 😉
Blir man halare om man är så här lite småtjockis som jag, med fem extrakilon som är ganska jämnt fördelade på kroppen? 😉
Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 23:41Mäh, ska ni bli som de där fjolliga cyklisterna med sina rakade ben nu..?
Mäh, ska ni bli som de där fjolliga cyklisterna med sina rakade ben nu..?
Quote from Funbeat user on 29 November 2011, 08:00Jomen så har väl simmare alltid varit?
Jomen så har väl simmare alltid varit?
Quote from Funbeat user on 29 November 2011, 09:55Fettet ska nog vara på huden, inte under 🙂
Fettet ska nog vara på huden, inte under 🙂
Quote from Funbeat user on 29 November 2011, 11:53Kan någon förklara hur friktionen kan minska av att vara solbränd?
När det gäller neoprenbadmössor som täcker halsen och hakan får man ens använda sådana på tävling? Finns de regler för sånt?
Kan någon förklara hur friktionen kan minska av att vara solbränd?
När det gäller neoprenbadmössor som täcker halsen och hakan får man ens använda sådana på tävling? Finns de regler för sånt?
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 10:59Det där med solbränna låter bra. Jag tror jag åker till Karibien i januari och simmar! (H)
Det där med solbränna låter bra. Jag tror jag åker till Karibien i januari och simmar! (H)
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 12:00--
--