Quote from Funbeat user on 25 January 2012, 09:07Fick broddar av den billiga typen från intersport i julklapp. Jag har provat dom en gång och nu ligger dom och skräpar i garderoben. Jag kände att mitt löpsteg ändrades och jag fick efter några kilometer känningar i vaden som jag aldrig haft förut, även e
Fick broddar av den billiga typen från intersport i julklapp. Jag har provat dom en gång och nu ligger dom och skräpar i garderoben. Jag kände att mitt löpsteg ändrades och jag fick efter några kilometer känningar i vaden som jag aldrig haft förut, även e
Quote from Funbeat user on 25 January 2012, 09:18Varför vänta till nästa vinter. Ett kitt kostar 230 kronor.. Grymt bra pris. då får man ju verktyget med.
Sen kostar en sats extra dubb 95.-
Varför vänta till nästa vinter. Ett kitt kostar 230 kronor.. Grymt bra pris. då får man ju verktyget med.
Sen kostar en sats extra dubb 95.-
Quote from Funbeat user on 25 January 2012, 09:56Olika typer av halkskydd är lämpliga till olika underlag. Jag har ofta fina asfaltpartier utan halkrisk på mina vinterrundor. "Löplabbet"-varianten vill jag inte ha på på de partierna.
För att slippa ta av och på dem under löpningen använder jag Maxigri
Olika typer av halkskydd är lämpliga till olika underlag. Jag har ofta fina asfaltpartier utan halkrisk på mina vinterrundor. "Löplabbet"-varianten vill jag inte ha på på de partierna.
För att slippa ta av och på dem under löpningen använder jag Maxigri
Quote from Funbeat user on 25 January 2012, 10:07Man ska naturligtvis göra som man själv vill och känner sig trygg med, men jag tycker att många är lite väl ivriga att slänga på broddarna, närmast slentrianmässigt så fort det börjar bli lite vitt.
Ishalka är en sak, där är broddar eller dubbade skor os
Man ska naturligtvis göra som man själv vill och känner sig trygg med, men jag tycker att många är lite väl ivriga att slänga på broddarna, närmast slentrianmässigt så fort det börjar bli lite vitt.
Ishalka är en sak, där är broddar eller dubbade skor os
Quote from Elias Engqvist on 25 January 2012, 10:39Nja, kanske han har lite rätt, men samtidigt har man inte rullskridskor då man springer på torr asfalt utan man tar lätta sköna racers med bra fäste eller hur?
Man tar inte en tung militärcykel då man ska ut o cykelträna utan man tar sin racer!
Nja, kanske han har lite rätt, men samtidigt har man inte rullskridskor då man springer på torr asfalt utan man tar lätta sköna racers med bra fäste eller hur?
Man tar inte en tung militärcykel då man ska ut o cykelträna utan man tar sin racer!
Quote from Funbeat user on 25 January 2012, 13:55"Behöver du inte dubbat, springer du för lite obanat", som löpcoachen Magnus H säger.
"Behöver du inte dubbat, springer du för lite obanat", som löpcoachen Magnus H säger.
Quote from Funbeat user on 25 January 2012, 14:01eller så bor du i södra sverige - här växlar vi mellan barmark och is!
Snö har vi inte haft än denna vinter...
eller så bor du i södra sverige - här växlar vi mellan barmark och is!
Snö har vi inte haft än denna vinter...
Quote from Funbeat user on 25 January 2012, 16:08Nej, man ska nog ta Ståhlboms lite provocerande uttalande med en nypa salt. Men faktum kvarstår att väldigt många verkar tro att det krävs halkskydd så fort det börjar likna vinterförhållanden. Bland det mest extrema jag sett var en joggare jag mötte för
Nej, man ska nog ta Ståhlboms lite provocerande uttalande med en nypa salt. Men faktum kvarstår att väldigt många verkar tro att det krävs halkskydd så fort det börjar likna vinterförhållanden. Bland det mest extrema jag sett var en joggare jag mötte för
Quote from Jonny Persson on 25 January 2012, 16:09Det är lätt att vara kaxig ute på en platt ö. 😉
Det är lätt att vara kaxig ute på en platt ö. 😉
Quote from Funbeat user on 25 January 2012, 16:22Jo, jag halkade till mig en viss ödmjukhet i backen ner mot Kneippbyn... 😉
Jo, jag halkade till mig en viss ödmjukhet i backen ner mot Kneippbyn... 😉