Quote from Guest on 13 June 2010, 19:09Verkar som många har synpunkter på vad som var bra respektive dåligt. Tänkte lista några bra saker och några dåliga så får ni fylla på med mer. Om inte annat för att broloppet 2020 ska bli betydligt bättre.
Bra
+ Medvind... Härligt att använda tekniken
Verkar som många har synpunkter på vad som var bra respektive dåligt. Tänkte lista några bra saker och några dåliga så får ni fylla på med mer. Om inte annat för att broloppet 2020 ska bli betydligt bättre.
Bra
+ Medvind... Härligt att använda tekniken
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 19:19Förslag:
1. Smalare startområde. Hade tagit längre tid i starten men fältet hade dragits ut lite så man sluppit tränga sig igenom horder av 6+minuterslöpare som lyckats smyga sig långt fram i startfältet.2. Varningar innan vätskan så man hunnit byta s
Förslag:
1. Smalare startområde. Hade tagit längre tid i starten men fältet hade dragits ut lite så man sluppit tränga sig igenom horder av 6+minuterslöpare som lyckats smyga sig långt fram i startfältet.
2. Varningar innan vätskan så man hunnit byta s
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 19:35- Avstängning av så många busshållplatser under så lång tid
En halvtimme efter målgång tänkte jag och många andra ta bussen mot centralen från en hållplats tvärs över gatan. Då visade det sig att 4-5 busshållplatser i den riktningen fortfarande var avs
- Avstängning av så många busshållplatser under så lång tid
En halvtimme efter målgång tänkte jag och många andra ta bussen mot centralen från en hållplats tvärs över gatan. Då visade det sig att 4-5 busshållplatser i den riktningen fortfarande var avs
Quote from Magnus Gelang on 13 June 2010, 19:38Är det fel år angivet i rubriken, eller sitter ni verkligen och ger förslag på förbättringar till ett lopp som ska vara om 10 år?
Är det fel år angivet i rubriken, eller sitter ni verkligen och ger förslag på förbättringar till ett lopp som ska vara om 10 år?
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 19:50Tja, ibland kan förändringar ta tid. Eller så är det mäktiga krafter som ska ändras 🙂
Tja, ibland kan förändringar ta tid. Eller så är det mäktiga krafter som ska ändras 🙂
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 20:12Det är inte lätt att perfekt genomföra stora arrangemang som dessa men det som hände / inte hände igår är ju ett stort misslyckande. Jag kunde ha struntat i allt annat om jag fått korrekt tid plus mina överdrags kläder direkt och inte efter 2,5 timme.
Så
Det är inte lätt att perfekt genomföra stora arrangemang som dessa men det som hände / inte hände igår är ju ett stort misslyckande. Jag kunde ha struntat i allt annat om jag fått korrekt tid plus mina överdrags kläder direkt och inte efter 2,5 timme.
Så
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 20:19Kan väl instämma i det mesta ovanför. Själva loppet gick bra för min del, jag är nöjd med det men arrangemanget kunde varit betydligt bättre.
Jag är lycklig som låg en bra bit fram för att springa igenom högen med kastade vattenförpackningar kan inte va
Kan väl instämma i det mesta ovanför. Själva loppet gick bra för min del, jag är nöjd med det men arrangemanget kunde varit betydligt bättre.
Jag är lycklig som låg en bra bit fram för att springa igenom högen med kastade vattenförpackningar kan inte va
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 21:44O javisst, det hade jag glömt bort, att alla väskor låg slängda i gräset utanför lastbilarna. Ingen som kollade vilken väska man tog.
O javisst, det hade jag glömt bort, att alla väskor låg slängda i gräset utanför lastbilarna. Ingen som kollade vilken väska man tog.
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 22:00Att jag skrev 2020 var inget misstag... Nästa års "brolopp" utan bro kan knappast räknas. Så förslagen till nästa brolopp var mer ur diskutions perspektiv. Banan att springa över bron är trevlig, men eftersom de inte får hållas varje år för de blockerar/b
Att jag skrev 2020 var inget misstag... Nästa års "brolopp" utan bro kan knappast räknas. Så förslagen till nästa brolopp var mer ur diskutions perspektiv. Banan att springa över bron är trevlig, men eftersom de inte får hållas varje år för de blockerar/b
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 22:17Det är väl omöjligt att riktigt matcha behoven, men var inte köerna till toaletterna extremt långa timmen innan start?
Tycker också att målgången och den långa vandringen därefter borde kunnat göras mycket bättre. Är glad att jag sprang med min packning
Det är väl omöjligt att riktigt matcha behoven, men var inte köerna till toaletterna extremt långa timmen innan start?
Tycker också att målgången och den långa vandringen därefter borde kunnat göras mycket bättre. Är glad att jag sprang med min packning