Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 22:20Jag har betalat min startavgift till MAI. Alltså är det dem jag håller ansvariga. Vilka underentreprenörer som användes och om de dabbade sig eller inte är inte mitt problem.
Jag har betalat min startavgift till MAI. Alltså är det dem jag håller ansvariga. Vilka underentreprenörer som användes och om de dabbade sig eller inte är inte mitt problem.
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 22:20Jonas: Japp, men jag fick ingen sportdryck vid 17 km heller.
Jonas: Japp, men jag fick ingen sportdryck vid 17 km heller.
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 22:28Ingen sportdryck fanns vid 17 km eller mål. Hade dock inte räknat med det häller.
Någon som lyckades hitta duschen?
Dom var okända för dom som lämnade ut väskorna.
Ingen sportdryck fanns vid 17 km eller mål. Hade dock inte räknat med det häller.
Någon som lyckades hitta duschen?
Dom var okända för dom som lämnade ut väskorna.
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 13:31De fanns definitivt ingen sportdryck eller vatten vid 17 km... Jag hade ordentlig vätskebrist som jag började känna ordentligt efter 15 km. Skulle tror att jag hade kunnat spara minst 3-4 minuter i sluttid om jag haft möjlighet att dricka efter bron istäl
De fanns definitivt ingen sportdryck eller vatten vid 17 km... Jag hade ordentlig vätskebrist som jag började känna ordentligt efter 15 km. Skulle tror att jag hade kunnat spara minst 3-4 minuter i sluttid om jag haft möjlighet att dricka efter bron istäl
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 20:25@Anders, men drack du inte vid 12? Känns ju märkligt att du ska bli uttorkad på bara 3 km.
@Anders, men drack du inte vid 12? Känns ju märkligt att du ska bli uttorkad på bara 3 km.
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 21:40Självklart drack jag på på 11-12 km och även på den runt 5 km... Men jag är känslig för värme och gör åt väldigt mycket vatten.
Men på de lopp jag sprungit tidigare har de funnits gott om vätskestationer så att jag kunna hålla problem borta. 7 km mellan v
Självklart drack jag på på 11-12 km och även på den runt 5 km... Men jag är känslig för värme och gör åt väldigt mycket vatten.
Men på de lopp jag sprungit tidigare har de funnits gott om vätskestationer så att jag kunna hålla problem borta. 7 km mellan v
Quote from Mari Johansson on 17 June 2010, 21:49Ni som inte fick sportdryck vid 17 km missade inget. Den var så utspädd att man kunde lika gärna tagit vatten...
Ni som inte fick sportdryck vid 17 km missade inget. Den var så utspädd att man kunde lika gärna tagit vatten...
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 22:35Då fick vi kanske sportdryck trots allt 🙂
Då fick vi kanske sportdryck trots allt 🙂
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 22:50Ja, lite dåligt med stationer tyckte jag oxå det var, men den informationen hade ju gått ut (även om det var närmre 18 km än 17 km till den där stationen)
I gengäld var det ju bra vattenflaskor, och man fick enkelt i sig allt vatten till skillnad mot när
Ja, lite dåligt med stationer tyckte jag oxå det var, men den informationen hade ju gått ut (även om det var närmre 18 km än 17 km till den där stationen)
I gengäld var det ju bra vattenflaskor, och man fick enkelt i sig allt vatten till skillnad mot när
Quote from Funbeat user on 19 June 2010, 16:27Det mesta var ett fiasko tycker jag, om jag jämför med Lidingöloppet. Där är det proffs. Att komma i mål och stå i i en enorm kö för att få medalj, ytterligare en låååångsam kö till ryggsäcksutdelning. Då var jag rejält genomkyld, sedan gå en lång väg för
Det mesta var ett fiasko tycker jag, om jag jämför med Lidingöloppet. Där är det proffs. Att komma i mål och stå i i en enorm kö för att få medalj, ytterligare en låååångsam kö till ryggsäcksutdelning. Då var jag rejält genomkyld, sedan gå en lång väg för