Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBroloppet 2010 - Kritiktråden
You need to log in to create posts and topics.

Det var väl bra att så katastrofala arrangemang bara görs en gång vart 10:e år då!

Aha då fattar jag varför du skrev 2020 🙂

Var inte jättebra organiserat i år... Men de har ju helt klart en riktigt bra banan så skulle man få de runt om kring att funka skulle de ju bli jättebra.

Det finns broar inne i Malmö.

Visst finns det mycket att kritisera, speciellt f*ck*ppen med tidtagningen. De allra flesta håller ju dock reda på sin egen tid.

Överbussningen var ju ett skämt redan på pappret, så den struntade man naturligtvis i och tog tåget över istället. Snabbt och

Som jag skrivit på annan plats är detta ett totalfiasko. Bortsett från det som nämnts tidigare brister så har jag synpunkter på de så kallade farthållarna. Jag startade längst fram och blev omsprungen av farthållarna 1.30 redan efter 2 km och sedan försva

Detta var mitt första långlopp! Är jäkligt nöjd med min prestation, och att ha fått springa på bron. Det var en mäktig känsla! Men...

- Såg inte skymten av någon energidryck.
Kanske var dumt av mig att kallt räkna med detta, men det misstaget gjorde j

Att det inte serverades sportdryck förens vid 17km var ju känt enligt den information som gått ut. Det var ju av miljöskäl eftersom det inte skulle serveras något ur plastmuggar på bron.

Sparta arrangerade Köpenhamns marathon för tre veckor sedan på ett fantastisk sätt. Det fanns överhuvudtaget inget att klaga över där. Bara en sådan sak som att direkt när man gick över mållinjen så fick man ett plastskynke att svepa om sig för att inte k

De var ju snabba med att poängtera att det var ett SVENSKT företag som höll i tidtagningen.