Quote from Elias Engqvist on 13 June 2010, 22:35Det var väl bra att så katastrofala arrangemang bara görs en gång vart 10:e år då!
Det var väl bra att så katastrofala arrangemang bara görs en gång vart 10:e år då!
Quote from Magnus Gelang on 13 June 2010, 22:40Aha då fattar jag varför du skrev 2020 🙂
Aha då fattar jag varför du skrev 2020 🙂
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 01:31Var inte jättebra organiserat i år... Men de har ju helt klart en riktigt bra banan så skulle man få de runt om kring att funka skulle de ju bli jättebra.
Var inte jättebra organiserat i år... Men de har ju helt klart en riktigt bra banan så skulle man få de runt om kring att funka skulle de ju bli jättebra.
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 08:55Det finns broar inne i Malmö.
Det finns broar inne i Malmö.
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 10:25Visst finns det mycket att kritisera, speciellt f*ck*ppen med tidtagningen. De allra flesta håller ju dock reda på sin egen tid.
Överbussningen var ju ett skämt redan på pappret, så den struntade man naturligtvis i och tog tåget över istället. Snabbt och
Visst finns det mycket att kritisera, speciellt f*ck*ppen med tidtagningen. De allra flesta håller ju dock reda på sin egen tid.
Överbussningen var ju ett skämt redan på pappret, så den struntade man naturligtvis i och tog tåget över istället. Snabbt och
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 11:43Som jag skrivit på annan plats är detta ett totalfiasko. Bortsett från det som nämnts tidigare brister så har jag synpunkter på de så kallade farthållarna. Jag startade längst fram och blev omsprungen av farthållarna 1.30 redan efter 2 km och sedan försva
Som jag skrivit på annan plats är detta ett totalfiasko. Bortsett från det som nämnts tidigare brister så har jag synpunkter på de så kallade farthållarna. Jag startade längst fram och blev omsprungen av farthållarna 1.30 redan efter 2 km och sedan försva
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 20:08Detta var mitt första långlopp! Är jäkligt nöjd med min prestation, och att ha fått springa på bron. Det var en mäktig känsla! Men...
- Såg inte skymten av någon energidryck.
Kanske var dumt av mig att kallt räkna med detta, men det misstaget gjorde j
Detta var mitt första långlopp! Är jäkligt nöjd med min prestation, och att ha fått springa på bron. Det var en mäktig känsla! Men...
- Såg inte skymten av någon energidryck.
Kanske var dumt av mig att kallt räkna med detta, men det misstaget gjorde j
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 21:43Att det inte serverades sportdryck förens vid 17km var ju känt enligt den information som gått ut. Det var ju av miljöskäl eftersom det inte skulle serveras något ur plastmuggar på bron.
Att det inte serverades sportdryck förens vid 17km var ju känt enligt den information som gått ut. Det var ju av miljöskäl eftersom det inte skulle serveras något ur plastmuggar på bron.
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 21:46Sparta arrangerade Köpenhamns marathon för tre veckor sedan på ett fantastisk sätt. Det fanns överhuvudtaget inget att klaga över där. Bara en sådan sak som att direkt när man gick över mållinjen så fick man ett plastskynke att svepa om sig för att inte k
Sparta arrangerade Köpenhamns marathon för tre veckor sedan på ett fantastisk sätt. Det fanns överhuvudtaget inget att klaga över där. Bara en sådan sak som att direkt när man gick över mållinjen så fick man ett plastskynke att svepa om sig för att inte k
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 21:54De var ju snabba med att poängtera att det var ett SVENSKT företag som höll i tidtagningen.
De var ju snabba med att poängtera att det var ett SVENSKT företag som höll i tidtagningen.