Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 08:14Jo men ibland behövs det liksom ngt extra som Indiana Jones piska eller ngt
Jo men ibland behövs det liksom ngt extra som Indiana Jones piska eller ngt
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 09:22ok fotbroms - man ska max behöva jobba med kroppsvikten för att få stopp på cykeln vilket verkar rimligt men eftersom kroppsvikten minst ska uppgå till 50 kg bör man kolla lite extra i trafiken på cyklister som ser ut att väga mindre än 50 kg för dom kan
ok fotbroms - man ska max behöva jobba med kroppsvikten för att få stopp på cykeln vilket verkar rimligt men eftersom kroppsvikten minst ska uppgå till 50 kg bör man kolla lite extra i trafiken på cyklister som ser ut att väga mindre än 50 kg för dom kan
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 09:23Shit Bruse, jag kör lvg ibland med både svarta strumpor, vätskesystem och hjälm med skärm. 😀
Shit Bruse, jag kör lvg ibland med både svarta strumpor, vätskesystem och hjälm med skärm. 😀
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 09:31Skärmen är till för att få lite fartvind genom hjälmen när det inte går så fort.
Skärmen är till för att få lite fartvind genom hjälmen när det inte går så fort.
Quote from Rasmus Olsson on 31 October 2008, 10:05Akta dig Linus, så inte stilpolisen tar dig.
Akta dig Linus, så inte stilpolisen tar dig.
Quote from Anders Wallerstedt on 31 October 2008, 12:56Ja, Linus, det blir raka vägen till fängelset utan att passera Gå...
Ja, Linus, det blir raka vägen till fängelset utan att passera Gå...
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 21:38Hur är det med reflexväst då? (H)
Hur är det med reflexväst då? (H)
Quote from Anders Wallerstedt on 3 November 2008, 15:27Ja, så här i höst/vintertider är reflexväst en billig livförsäkring, och får undantas från stilpolisen. Även reflexer på cykeln, kan vara bra, så här i vintertid, det samma gäller lyse, när det blir mörkt.
Ja, så här i höst/vintertider är reflexväst en billig livförsäkring, och får undantas från stilpolisen. Även reflexer på cykeln, kan vara bra, så här i vintertid, det samma gäller lyse, när det blir mörkt.
Quote from Rasmus Olsson on 3 November 2008, 17:40Men Jonas, om alla har reflexvästar, så syns man ju inte. Soma tt skogen inte syns för alla träden. Därför syns jag skitbra i helsvart mundering utan reflexer. Det är jag som är skuggan mot allt som blingar ;~)
Men Jonas, om alla har reflexvästar, så syns man ju inte. Soma tt skogen inte syns för alla träden. Därför syns jag skitbra i helsvart mundering utan reflexer. Det är jag som är skuggan mot allt som blingar ;~)
Quote from Ingemar Lindgren on 3 November 2008, 17:50Låter som den officiella förklaringen till varför det fortfarande är lagligt att köra bil utan ljus här i Belgien - eftersom om alla bilar skulle ha lysen skulle cyklister och fotgängare synas sämre. Häpp! De är inte kloka de här belgarna...
Låter som den officiella förklaringen till varför det fortfarande är lagligt att köra bil utan ljus här i Belgien - eftersom om alla bilar skulle ha lysen skulle cyklister och fotgängare synas sämre. Häpp! De är inte kloka de här belgarna...