Quote from Funbeat user on 13 December 2011, 17:55-
-
Quote from Funbeat user on 13 December 2011, 18:47Kan du precisera vad du tycker är det positiva med att simma? Tror - som jag anfört tidigare - att du mentalt fokuserar för mycket på det dåliga.
Emellanåt kommer du med inlägg om något du lyckats med och det är bra. Mera sånt Ice Man.
Kan du precisera vad du tycker är det positiva med att simma? Tror - som jag anfört tidigare - att du mentalt fokuserar för mycket på det dåliga.
Emellanåt kommer du med inlägg om något du lyckats med och det är bra. Mera sånt Ice Man.
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 12:49Det är möjligt att jag fokuserar för mycket på det negativa, ja. Måste försöka tänka positivt 😉 Gillar simning för det är en skön motionsform och så känns det kul när man känner att man lyckats göra framsteg och orkar simma en längre sträcka eller simma
Det är möjligt att jag fokuserar för mycket på det negativa, ja. Måste försöka tänka positivt 😉 Gillar simning för det är en skön motionsform och så känns det kul när man känner att man lyckats göra framsteg och orkar simma en längre sträcka eller simma
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 13:00"Och utan näsklämma vågar jag inte simma, panik direkt. "
Jag fick också panik när jag satte ner ansiktet i vattnet första gångerna på min simkurs i början av hösten. Men som med alla rädslor är det alltid bättre att utsätta sig för dem. I början kanske
"Och utan näsklämma vågar jag inte simma, panik direkt. "
Jag fick också panik när jag satte ner ansiktet i vattnet första gångerna på min simkurs i början av hösten. Men som med alla rädslor är det alltid bättre att utsätta sig för dem. I början kanske