Quote from Guest on 12 December 2009, 18:56Jag älskar mina buffar, men den vanliga buffen är ju i bomull. Såg att det finns buffar i merinoull. Nån som testat det?
Jag älskar mina buffar, men den vanliga buffen är ju i bomull. Såg att det finns buffar i merinoull. Nån som testat det?
Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 19:06Ok , här hänger jag inte med....buffar, vad är det för nåt...
Ok , här hänger jag inte med....buffar, vad är det för nåt...
Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 19:08Hej Lotta,
Här kan du läsa om buffen:
http://www.buffsverige.se/
En kanonpryl - jag har en runt öronen och en runt halsen när jag springer.
Hej Lotta,
Här kan du läsa om buffen:
En kanonpryl - jag har en runt öronen och en runt halsen när jag springer.
Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 19:08dublett
dublett
Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 19:34Visste inte att den kallades så, har ju en i funktionsmaterial, men kanon att den finns i ull...
Älskar ull, det håller tempen så fint..
Visste inte att den kallades så, har ju en i funktionsmaterial, men kanon att den finns i ull...
Älskar ull, det håller tempen så fint..
Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 19:44Ja, jag har en springtröja i merinoull. Så tunn och ändå helt suverän på att hålla värmen utan att det blir svettigt. Därför tänkte jag att en buff i det materialet borde vara bin (eller två då). 🙂
Ja, jag har en springtröja i merinoull. Så tunn och ändå helt suverän på att hålla värmen utan att det blir svettigt. Därför tänkte jag att en buff i det materialet borde vara bin (eller två då). 🙂
Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 19:51Så är det nåt att ha då, buffar alltså?
använder du dem istället för halsduk när du löper utomhus?
Så är det nåt att ha då, buffar alltså?
använder du dem istället för halsduk när du löper utomhus?
Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 20:43Kör den som pannband eller halsskydd. Blir det för varmt så sätter jag den runt handleden.
Kör den som pannband eller halsskydd. Blir det för varmt så sätter jag den runt handleden.
Quote from ellen olsson on 12 December 2009, 20:47Bomull? Jag har inte sett nån Buff i bomull.
Bomull? Jag har inte sett nån Buff i bomull.
Quote from Elias Engqvist on 12 December 2009, 20:49Tur att dom inte gör buffar i buffelull - det skulle ha blivit för komplicerat att diskutera!
Tur att dom inte gör buffar i buffelull - det skulle ha blivit för komplicerat att diskutera!