Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 20:45Fast just i mitt fall är det snare tunnhuvve som gäller 🙂
Fast just i mitt fall är det snare tunnhuvve som gäller 🙂
Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 21:13Runt halsen får den gärna vara vid för är det riktigt kallt så drar jag upp den som en skorsten liksom och andas i det lilla rummet som bildas. 🙂 På huvudet däremot blir det lite besvärligt om den är för vid och glider ner över ögonen. Jag ser lite illa
Runt halsen får den gärna vara vid för är det riktigt kallt så drar jag upp den som en skorsten liksom och andas i det lilla rummet som bildas. 🙂 På huvudet däremot blir det lite besvärligt om den är för vid och glider ner över ögonen. Jag ser lite illa
Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 23:33Haha Kristina - jag ser oss framför mig: två tanter täckta med buffar och taskig syn som isbuggar runt runt runt runt runt i mörkret på SIP 🙂
Haha Kristina - jag ser oss framför mig: två tanter täckta med buffar och taskig syn som isbuggar runt runt runt runt runt i mörkret på SIP 🙂
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 11:50Köpte mig en äkta buff igår, sprang sen på kvällen i ca -7°C.
Klart ett av dom bästa inköpen, rekommenderas.
Köpte mig en äkta buff igår, sprang sen på kvällen i ca -7°C.
Klart ett av dom bästa inköpen, rekommenderas.