Quote from Funbeat user on 14 December 2010, 10:45Håller med Catrin. Och blir den blöt töjer den sig ännu lite till (även om det går ihop när den torkat).
Håller med Catrin. Och blir den blöt töjer den sig ännu lite till (även om det går ihop när den torkat).
Quote from Funbeat user on 14 December 2010, 19:21Jag köpte mina ullbuffar på Buffs svenska hemsida för några veckor sedan. Då fanns inte merinoullsbuffen i damstorlek och inte heller i barnstorlek.
Mina ullbuffar funkar fint till vardags, men jag kan bli lite irriterad på dem när jag springer pga de är
Jag köpte mina ullbuffar på Buffs svenska hemsida för några veckor sedan. Då fanns inte merinoullsbuffen i damstorlek och inte heller i barnstorlek.
Mina ullbuffar funkar fint till vardags, men jag kan bli lite irriterad på dem när jag springer pga de är
Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 07:02Jag tycker också ullbuffarna är "lösare" de är inte lika stumma som de i syntet.
Jag tycker också ullbuffarna är "lösare" de är inte lika stumma som de i syntet.
Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 10:29Håller också med, jag har notoriskt stort huvud 😉 men hade gärna haft en lite tajtare buff.
Håller också med, jag har notoriskt stort huvud 😉 men hade gärna haft en lite tajtare buff.
Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 17:08Stort tack för svaren (t+)
Beställer en WSF - hoppas den hinner levereras innan jul.
Stort tack för svaren (t+)
Beställer en WSF - hoppas den hinner levereras innan jul.
Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 19:16Var kan man beställa WSF?
Var kan man beställa WSF?
Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 20:17Jag har inte fattat att buffar finns i olika storlekar!
Jag har inte fattat att buffar finns i olika storlekar!
Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 20:23Svanhals, strutshals och tjurnacke.
Svanhals, strutshals och tjurnacke.
Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 20:29Fast jag har mina buffar på huvudet.
Fast jag har mina buffar på huvudet.
Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 20:32Tjockskalle? 😉 (<- inget personligt, jag kunde bara inte låta bli att fortsätta längs Davids tangent)
Tjockskalle? 😉 (<- inget personligt, jag kunde bara inte låta bli att fortsätta längs Davids tangent)