Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 20:12Åhh, tack, Kristina! (L)
Vad skönt att veta att buffarna tål 40°C! Då slipper man oroa sig i förväg, de är ju inte gratis... 😉
Kram,
Jenny
Åhh, tack, Kristina! (L)
Vad skönt att veta att buffarna tål 40°C! Då slipper man oroa sig i förväg, de är ju inte gratis... 😉
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 19:56Jag blev oxå inspirerad av tråden och inhandlade en. Den är ju skitvarm. Den åker nog på i vinter istället.
Jag blev oxå inspirerad av tråden och inhandlade en. Den är ju skitvarm. Den åker nog på i vinter istället.
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 14:08jeep rätt om buffarna som inte är av ull - jag har t.o.m. åkt ÖS med såna - jepp blir blött!:-(
det ska bli merinoull buffar nu framöver!
jeep rätt om buffarna som inte är av ull - jag har t.o.m. åkt ÖS med såna - jepp blir blött!:-(
det ska bli merinoull buffar nu framöver!
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 08:25Jenny, jag rekommenderar det inte - säger bara att det funkar för mig. Du får inte bli sur på mig om det skulle hända något med din. 🙂
Jenny, jag rekommenderar det inte - säger bara att det funkar för mig. Du får inte bli sur på mig om det skulle hända något med din. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 18:32Kristina,
Ingen fara! Jag är inte den sura typen. 😉
Kram,
Jenny
Kristina,
Ingen fara! Jag är inte den sura typen. 😉
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 20:47Bra att veta Kristin att buffen kan tvättas i "högre" temp 🙂
Har beställt min från addnature..
🙂
Bra att veta Kristin att buffen kan tvättas i "högre" temp 🙂
Har beställt min från addnature..
🙂
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 20:58🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 10:58Kristina, nu väntar jag ivrigt på "brevet" 🙂
Kristina, nu väntar jag ivrigt på "brevet" 🙂
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 16:54Det förstår jag! Jag sprang idag med en "vanlig" buff och tvi vale vad mycket sämre den är. Den var plaskvåt och iskall när jag joggade sista biten. Merinoullsbuffen kan vara vika blöt men är ändå varm och det blöta känns inte alls på samma sätt.
Det förstår jag! Jag sprang idag med en "vanlig" buff och tvi vale vad mycket sämre den är. Den var plaskvåt och iskall när jag joggade sista biten. Merinoullsbuffen kan vara vika blöt men är ändå varm och det blöta känns inte alls på samma sätt.
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 17:16Kristina - jo märkte av "vanliga" buffen häromdagen - blött & såg ut som om det fanns "iskristaller" på buffen, värmen är jag ute efter....
Jag återkopplar när jag har provat den 🙂 Må gott!
Kristina - jo märkte av "vanliga" buffen häromdagen - blött & såg ut som om det fanns "iskristaller" på buffen, värmen är jag ute efter....
Jag återkopplar när jag har provat den 🙂 Må gott!