Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 15:17Alexandra du kan ha rätt - jag har haft dålig koll på materialet.
Känns viktigt att kunna springa ute på vintern trots lägre temperatur.Är på väg att beställa merinobuffen..:-) I affären hade de bara den blå...
Alexandra du kan ha rätt - jag har haft dålig koll på materialet.
Känns viktigt att kunna springa ute på vintern trots lägre temperatur.
Är på väg att beställa merinobuffen..:-) I affären hade de bara den blå...
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 17:38@ Lingling Såg ett inslag från Sverige springer tror jag det var där de visade en mössa med hål i därbak för hästsvans så att den just skulle sitta kvar ordentligt över framför allt öronen. Jag tror nog att en buff kan vara en bra idé för mig dock!
@ Lingling Såg ett inslag från Sverige springer tror jag det var där de visade en mössa med hål i därbak för hästsvans så att den just skulle sitta kvar ordentligt över framför allt öronen. Jag tror nog att en buff kan vara en bra idé för mig dock!
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 17:47Katarina, jag har en sån mössa med hål för hästsvans, dock erbjuder buff mer flexibilitet.
Katarina, jag har en sån mössa med hål för hästsvans, dock erbjuder buff mer flexibilitet.
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 19:28Blir den inte skitig då?
BILD:http://cuteewe.blogg.se/images/2009/skimmel_46733256.jpg
Blir den inte skitig då?
BILD:http://cuteewe.blogg.se/images/2009/skimmel_46733256.jpg
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 20:53Tror en buff skulle kunna vara nått bra för mig! Jag avskyr att ha nått på huvudet / bli varm om huvudet, men klarar samtidigt inte att springa utan nått på vintern när det kryper ner lite i temperatur och jag blir svettig. Att ta på och av mössan när jag
Tror en buff skulle kunna vara nått bra för mig! Jag avskyr att ha nått på huvudet / bli varm om huvudet, men klarar samtidigt inte att springa utan nått på vintern när det kryper ner lite i temperatur och jag blir svettig. Att ta på och av mössan när jag
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 10:05Mössa av en hästrumpa? njeee.
Mössa av en hästrumpa? njeee.
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 12:35Haha David, jag lovar att om du sätter en mössa över den hästsvansen så lär den bli skitig 😀 Du väckte precis minnen från en svunnen tid då jag hade en vit ponny som badades kvällen före varje tävling, och som ändå inte var vit när man kom till tävlingsp
Haha David, jag lovar att om du sätter en mössa över den hästsvansen så lär den bli skitig 😀 Du väckte precis minnen från en svunnen tid då jag hade en vit ponny som badades kvällen före varje tävling, och som ändå inte var vit när man kom till tävlingsp
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 19:19Fredrik har rätt - jag hade fel när jag startade den här tråden. Originalbuffen är inte i bomull. Likförbaskat är den inget vidare när det blir riktigt kallt - den blir bara blöt av svett och kall. Merinoullsbuffen däremot är helt kanon. Tunn, men ändå va
Fredrik har rätt - jag hade fel när jag startade den här tråden. Originalbuffen är inte i bomull. Likförbaskat är den inget vidare när det blir riktigt kallt - den blir bara blöt av svett och kall. Merinoullsbuffen däremot är helt kanon. Tunn, men ändå va
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 19:56Jag har nyss skaffat några buffar i merinoull (köpta via www.buffsverige.se). De är supersköna, inte för varma och inte för kalla. Magic!
Är det någon som tvättat sina merinoullsbuffar i högre temperatur än angivna 30°C? Blir de förstörda i tex 40°C? I mi
Jag har nyss skaffat några buffar i merinoull (köpta via http://www.buffsverige.se). De är supersköna, inte för varma och inte för kalla. Magic!
Är det någon som tvättat sina merinoullsbuffar i högre temperatur än angivna 30°C? Blir de förstörda i tex 40°C? I mi
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 20:04Jag har kört mina i 40 grader varje gång sedan jag köpte dom - vägrar notoriskt dela på tvätten. Det som inte pallar min normaltvätt har icke i mitt hushåll att göra. 😀
Jag märker då ingen skillnad på mina efter den behandlingen.
Dom har tom råkat hamn
Jag har kört mina i 40 grader varje gång sedan jag köpte dom - vägrar notoriskt dela på tvätten. Det som inte pallar min normaltvätt har icke i mitt hushåll att göra. 😀
Jag märker då ingen skillnad på mina efter den behandlingen.
Dom har tom råkat hamn