Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 12:15Buff är bättre än mössa eftersom man kan sticka ut håret någonstans 😉
Elände med mössor som bara halkar på håret och vill åka upp som en kork och inte täcker öronen.
Buff är bättre än mössa eftersom man kan sticka ut håret någonstans 😉
Elände med mössor som bara halkar på håret och vill åka upp som en kork och inte täcker öronen.
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 12:40+1 på Lingling. Jag brukar slåss med min mössa och klämma ena kanten under en halsduk tätt invirat runt halsen, men det funkar ju inte om man springer, för då har jag ingen halsduk. 🙁
+1 på Lingling. Jag brukar slåss med min mössa och klämma ena kanten under en halsduk tätt invirat runt halsen, men det funkar ju inte om man springer, för då har jag ingen halsduk. 🙁
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 12:40Alexandra: vilken buff (märke/affär) köpte du?
Alexandra: vilken buff (märke/affär) köpte du?
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 12:57Bennu: jag beställde en Buff-buff 😉 (originalet alltså) från Addnature. Kom snabbt i brevlådan, gratis frakt 🙂
Bennu: jag beställde en Buff-buff 😉 (originalet alltså) från Addnature. Kom snabbt i brevlådan, gratis frakt 🙂
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 14:50Jag har just varit till min tandläkare som finns bredvid just addnature ( på Södermalm i STockholm).
Då tittade jag in för att jag ville känna på den där merino buffen - kändes tunn... ska det vara så - ni som har faktiskt använt den?Jag har alltid haft
Jag har just varit till min tandläkare som finns bredvid just addnature ( på Södermalm i STockholm).
Då tittade jag in för att jag ville känna på den där merino buffen - kändes tunn... ska det vara så - ni som har faktiskt använt den?
Jag har alltid haft
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 14:56Det är ju det som är så skönt, att den är så tunn! Precis lagom med värme när man springer tycker jag.
Det är ju det som är så skönt, att den är så tunn! Precis lagom med värme när man springer tycker jag.
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 14:56Glömde skriva klart... ja det är ju gigantisk skillnad på bomull och ull!
Glömde skriva klart... ja det är ju gigantisk skillnad på bomull och ull!
Quote from ellen olsson on 21 October 2010, 15:01Bomullsbuffar har jag aldrig sett. Mig veterligt så görs ingen Buff® i bomull.
Bomullsbuffar har jag aldrig sett. Mig veterligt så görs ingen Buff® i bomull.
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 15:10jag kommrr nog att prova den där i merinoull - man kan ju alltid lyxa till tillvaron under löppasset! 🙂
Fredrik - mina buffar är inte ull ( de som jag har i dagsläge... någon blandning kanske..)
jag kommrr nog att prova den där i merinoull - man kan ju alltid lyxa till tillvaron under löppasset! 🙂
Fredrik - mina buffar är inte ull ( de som jag har i dagsläge... någon blandning kanske..)
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 15:15Fredrik menar väl att "vanliga" buffar är i någon form av syntetmaterial.
Fredrik menar väl att "vanliga" buffar är i någon form av syntetmaterial.