Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 20:50"Tillverkad av high-Tech 100% Polyester Microfiber.
Materialet andas och ger en skön komfortkänsla."http://www.buffsverige.se/index.php?option=com_content&view=article&id=6&Itemid=9
Det står mer iofs, men kontentan är väl att det är en bra produkt.
"Tillverkad av high-Tech 100% Polyester Microfiber.
Materialet andas och ger en skön komfortkänsla."
http://www.buffsverige.se/index.php?option=com_content&view=article&id=6&Itemid=9
Det står mer iofs, men kontentan är väl att det är en bra produkt.
Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 22:34Jag köpte precis en sån i veckan (min första buff) och jag är mer än nöjd!
Jag köpte precis en sån i veckan (min första buff) och jag är mer än nöjd!
Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 22:35Vilken köpte du då?
Vilken köpte du då?
Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 22:37En helsvart i merinoull. När jag såg att de hade kommit ut med merinoullsvarianten, så fanns det ingen tvekan kvar längre!
En helsvart i merinoull. När jag såg att de hade kommit ut med merinoullsvarianten, så fanns det ingen tvekan kvar längre!
Quote from Funbeat user on 13 December 2009, 01:46Kanonnöjd med min.
Kanonnöjd med min.
Quote from Funbeat user on 13 December 2009, 10:06Nej, fel av mej - inte bomull. 🙂
Peter E: Var köpte du din? Jag ska köpta två svarta nu i veckan har jag bestämt mig. Tänkte först beställa på nätet, men jag vill ha dom snabbt eftersom det ska bli rejält kallt om ett par dagar. Såg att Naturkompaniet
Nej, fel av mej - inte bomull. 🙂
Peter E: Var köpte du din? Jag ska köpta två svarta nu i veckan har jag bestämt mig. Tänkte först beställa på nätet, men jag vill ha dom snabbt eftersom det ska bli rejält kallt om ett par dagar. Såg att Naturkompaniet
Quote from ellen olsson on 13 December 2009, 10:22Addnature brukar leverera snabbt men om man har möjlighet att besöka en butik så går det ännu snabbare...
Addnature brukar leverera snabbt men om man har möjlighet att besöka en butik så går det ännu snabbare...
Quote from Funbeat user on 13 December 2009, 14:06Addnature på Birger jarlsgatan. De hade många svarta, några röda och en vit.
Addnature på Birger jarlsgatan. De hade många svarta, några röda och en vit.
Quote from Funbeat user on 13 December 2009, 16:42Tack Peter och Fredrik.
Innan jag hann läsa era svar drog jag på mig springskorna och styrde kosan in mot stan. Började med Runners store, men där hade dom inga (men tackade för tipset - dom skulle ta in). Fick tips om en sportaffär på Kungsgatan, travad
Tack Peter och Fredrik.
Innan jag hann läsa era svar drog jag på mig springskorna och styrde kosan in mot stan. Började med Runners store, men där hade dom inga (men tackade för tipset - dom skulle ta in). Fick tips om en sportaffär på Kungsgatan, travad
Quote from Funbeat user on 13 December 2009, 16:47Den står med på önskelistan, vill dock ha lite färg på den.
Den står med på önskelistan, vill dock ha lite färg på den.