Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nu får du skärpa dig Niklas, vi är inte kompisar. Varför skriver du så?

Nog ser jag hellre att man återupptar traditionen att skolklasser vandrar Hindås - Skatås, på en väl markerad och relativt lättgången led, än att några få vill ha det lite halv-svårt

Hindås har motionsspår på 5 km, 10 km, 13 km, och dessutom ett elljusspår på 2,5 km. Skatås har motionsspår för promenader, löpning och vintertid skidåkning om cirka 2,5, 5, 8, 10 samt 18 kilometer.

För de som inte gillar stigar där man riskerar att få s

Och vad vill du att de som bor utefter leden men inte bor i Göteborg eller Hindås ska göra. Ska de ta campingstolen och sitta trånandes bredvid spåret. Se men inte röra bara för att de inte har ungdomens friska ben?

Edit:
>Niklas:
Förslag: Skaffa oriente

Pojkar,pojkar det blir säkert en bra tävling nästa år oxå. Vi syns då. Ps då kommer jag inte åka bil :)) ds

För de som inte gillar en iordningjord vandringsled finns det gott om stigar och obanat mellan Götebnorg och Hindås. Ta gröna kartan och spring på bara, det brukar jag göra.

Har ni inte leriga stigar i Trollhättan, fNIklasn? Kanske du skulle ansöka om EU

Ok Magnus gör era stigar till cykelbanor ni. Men ni kan väl i ärlighetens namn döpa om leden till Promenadleden då istället för Vildmarksleden... skulle även underlätta förvirring jag stött på ibland i ett annat forum mellan http://www.vildmarksled.se och http://www.vi

Cykelbanor? Du saknar ju all kontakt med verkligheten och fabulerar fritt.

"Projektet har som mål att renovera och göra dagens led tillgänglig. Med tillgänglig så avses att den skalla vara lätt och enkel att använda för ovana vandrare och löpare. Den skall även vara så tålig så att till exempel ett större mängd MTB åkare skall k

Led för ovana vandrare, tror du det innebär cykelbana alltså?

Vana vandrare behöver nog ingen led alls.

Led så att en stor mängd MTB-åkare inte påverkar leden plus att ambitionen är att hålla cykeltävlingar på den. Plus fyrhjulingar och snöskotrar... ja inte låter det som en vandringsled iallafall.