Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

"Bevaka"? Gå och erbjud er hjälpa till istället. Janne som håller i detta är en stor eldsjäl, åker ut med skotern tidiga mornar om det kommit snö för att fixa skidspåren och ordnar annars konstsnö så att i alla fall barnen får en runda att åka på.

Här be

Nog jag som är lite skadad från att ha bott i förorten länge. När det kommer en EU-projektledare med massa pengar och säger att här skall det upprustas och förändras då brukar det innebär att man inte kan använda de gatorna under lång tid framöver.

Just

Tråkig inställning du har till de som försöker förbättra vandringsleden. Den är gjord en gång i tiden för att vandra på, men ej underhållits.

Lika charmig som en uppgrävd väg.

Skulle den bli för "lättsprungen"kan vi ju alltid springa jämte :)))

Jag vet inte om du Niklas har varit ute på BUM:s bansträckning. Om man jämför Vildmarksleden och Knalleleden som loppet går på så är det milsvidd skillnad i kvalitet på de två lederna. Vildmarksleden behöver verkligen rustas upp. Vid årets BUM var Knallel

Mycket känslor i detta verkar det som. Jag har ingen inställning alls till de personer som står bakom projektet som antydits. Att skilja på sak och person är kanske svårt för vissa men ändå viktigt att försöka lära sig.

Vildmarksled och Vandringsled är t

Varför vill du inte att funktionshindrade ska kunna komma ut i naturen?

Det finns gott om vildmark att vandra i, behövs verkligen en led för det?

Och din inställning till personerna bakom det hela gjorde du ganska tydlig redan från början. De viktiga var tydligen att det inte hindrade DIG i DIN debut om ett år...

Hmmm. Undrar om namnet "Vildmarksleden" är missvisande. Niklas kommentar tyder på att namnet förpliktigar att leden verkligen ska ha en vildmarkskaraktär.

I så fall är varje tanke på att rusta upp den felaktig. Och att använda den skulle ju då också var

"ve och fasa" är i modernt språkbruk ironiskt menat. Och jag hoppas fortfarande att projektet inte innebär att vildmarksleden kommer vara otillgänglig under projektets 2 åriga plan. Om du i detta läser in ett personangrepp på din kompis EU-projektledaren