Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 10:02Tack Peter, Kalle, alla funktionärer och medtävlare för ett klockrent arrangemang samt ett hårt, vackert och oerhört trevligt lopp! Blir inte mkt bättre än så!
Tack Peter, Kalle, alla funktionärer och medtävlare för ett klockrent arrangemang samt ett hårt, vackert och oerhört trevligt lopp! Blir inte mkt bättre än så!
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 10:50Hatten av! Superbra arrangerat, bra märkning av banan och mycket trevlig stämning. Längtar redan till nästa års tävling!
Hatten av! Superbra arrangerat, bra märkning av banan och mycket trevlig stämning. Längtar redan till nästa års tävling!
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 11:00Tusen tack och lite till för ett underbart arr. Mycket och god mat vid kontroller och mål, trevliga funktionärer och tydligt markerad bana. Grymt välplanerat!!!
Tack alla underbara funktionärer och trevliga deltagare som gjorde detta till en toppen upplev
Tusen tack och lite till för ett underbart arr. Mycket och god mat vid kontroller och mål, trevliga funktionärer och tydligt markerad bana. Grymt välplanerat!!!
Tack alla underbara funktionärer och trevliga deltagare som gjorde detta till en toppen upplev
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 11:30Kan bara hålla med er som gjort inlägg om tävlingen, toppen bra arrangemang, tuff men rolig bana, mkt bra markerat och trevliga funktionärer, kommer tillbaka nästa år.
Kan bara hålla med er som gjort inlägg om tävlingen, toppen bra arrangemang, tuff men rolig bana, mkt bra markerat och trevliga funktionärer, kommer tillbaka nästa år.
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 12:13Nu ligger resultaten ute på sok-knallen.se/ arrangemang. Imponerande resultat av er alla.
Nu ligger resultaten ute på sok-knallen.se/ arrangemang. Imponerande resultat av er alla.
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 20:35Grymt rolig men hjälp så jobbig bana!
Är det någon som vet hur många höjdmeter det blev på 47km?
Grymt rolig men hjälp så jobbig bana!
Är det någon som vet hur många höjdmeter det blev på 47km?
Quote from Tobbe Arnesson on 20 May 2012, 21:07Mycket bra arrangemang!
Nån som vet hur långt svensexekillen kom som var med på 47-starten? Han hade inte tränat nåt, sa han. Jag tyckte uppriktigt synd om honom. Han såg riktigt sorgsen ut vid starten.
Mycket bra arrangemang!
Nån som vet hur långt svensexekillen kom som var med på 47-starten? Han hade inte tränat nåt, sa han. Jag tyckte uppriktigt synd om honom. Han såg riktigt sorgsen ut vid starten.
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 21:09Om jag uppfattade situationen korrekt nöjde han sig med en bragdartad insats som bestod i att tämja det första krönet! Gillade speciellt hans utstyrsel och hejarklack.
Om jag uppfattade situationen korrekt nöjde han sig med en bragdartad insats som bestod i att tämja det första krönet! Gillade speciellt hans utstyrsel och hejarklack.
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 08:41Helt rätt Robert,han la av i första backen,snacka om skräck i blicken innan start. 47km är väll inget man vill göra på sin svensexa precis.
Helt rätt Robert,han la av i första backen,snacka om skräck i blicken innan start. 47km är väll inget man vill göra på sin svensexa precis.
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 09:24Enligt min klocka så fick jag ihop följande höjdmeter på 47km banan
Total uppför 1955m
Totalt utför 2019m
Enligt min klocka så fick jag ihop följande höjdmeter på 47km banan
Total uppför 1955m
Totalt utför 2019m