Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tack Peter, Kalle, alla funktionärer och medtävlare för ett klockrent arrangemang samt ett hårt, vackert och oerhört trevligt lopp! Blir inte mkt bättre än så!

Hatten av! Superbra arrangerat, bra märkning av banan och mycket trevlig stämning. Längtar redan till nästa års tävling!

Tusen tack och lite till för ett underbart arr. Mycket och god mat vid kontroller och mål, trevliga funktionärer och tydligt markerad bana. Grymt välplanerat!!!
Tack alla underbara funktionärer och trevliga deltagare som gjorde detta till en toppen upplev

Kan bara hålla med er som gjort inlägg om tävlingen, toppen bra arrangemang, tuff men rolig bana, mkt bra markerat och trevliga funktionärer, kommer tillbaka nästa år.

Nu ligger resultaten ute på sok-knallen.se/ arrangemang. Imponerande resultat av er alla.

Grymt rolig men hjälp så jobbig bana!
Är det någon som vet hur många höjdmeter det blev på 47km?

Mycket bra arrangemang!

Nån som vet hur långt svensexekillen kom som var med på 47-starten? Han hade inte tränat nåt, sa han. Jag tyckte uppriktigt synd om honom. Han såg riktigt sorgsen ut vid starten.

Om jag uppfattade situationen korrekt nöjde han sig med en bragdartad insats som bestod i att tämja det första krönet! Gillade speciellt hans utstyrsel och hejarklack.

Helt rätt Robert,han la av i första backen,snacka om skräck i blicken innan start. 47km är väll inget man vill göra på sin svensexa precis.

Enligt min klocka så fick jag ihop följande höjdmeter på 47km banan

Total uppför 1955m
Totalt utför 2019m