Quote from Elias Engqvist on 2 May 2012, 23:18Vegetarianerna kommer att vara hungriga!
Vegetarianerna kommer att vara hungriga!
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 07:45Blir ju frukt på stationerna sedan har man med sig dropbags,eller som vi säger i Borås Icapöse 🙂
Blir ju frukt på stationerna sedan har man med sig dropbags,eller som vi säger i Borås Icapöse 🙂
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 11:13Min tanke med BUM var från början att se om det fanns någon mer som tillsammans med mig ville starta på samma dag och tid och ta sig via lederna Vildmarksleden och Knalleleden, från Skatås till Borås. Fick stöd av SOK Knallen i Borås och med hjälp av dera
Min tanke med BUM var från början att se om det fanns någon mer som tillsammans med mig ville starta på samma dag och tid och ta sig via lederna Vildmarksleden och Knalleleden, från Skatås till Borås. Fick stöd av SOK Knallen i Borås och med hjälp av dera
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 11:45Det viktigaste vid kontrollerna är vatten. Resten är överkurs.
Jag är allergiker vilket gör att jag alltid är försiktig med det som serveras vid kontrollerna. Det är mitt och inte arrangörens ansvar att se till att jag överlever och inte drabbas av anafy
Det viktigaste vid kontrollerna är vatten. Resten är överkurs.
Jag är allergiker vilket gör att jag alltid är försiktig med det som serveras vid kontrollerna. Det är mitt och inte arrangörens ansvar att se till att jag överlever och inte drabbas av anafy
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 11:57Hittade följande länk med kartor:
www.gregow.se/dokuwiki/doku.php?id=friluftstips:vandring:vildmarksledenDet är nog den kartan jag tänkte på, men finns den att få tag i "original"? Viss info jag hittat tyder dock på att kartan "är numera utgången".
D
Hittade följande länk med kartor:
http://www.gregow.se/dokuwiki/doku.php?id=friluftstips:vandring:vildmarksleden
Det är nog den kartan jag tänkte på, men finns den att få tag i "original"? Viss info jag hittat tyder dock på att kartan "är numera utgången".
D
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 12:25I tillägg till Jannes utmärkta inlägg skulle jag vilja säga att tydlighet angående kontrollerna är viktigt. Jag bär med mig minimalt och litar på att det som är utlovat verkligen finns. Om en energistation får slut på sportdryck kan en utmattad löpare int
I tillägg till Jannes utmärkta inlägg skulle jag vilja säga att tydlighet angående kontrollerna är viktigt. Jag bär med mig minimalt och litar på att det som är utlovat verkligen finns. Om en energistation får slut på sportdryck kan en utmattad löpare int
Quote from Elias Engqvist on 3 May 2012, 12:54Eftersom jag inte hade nåt annat för mig - här är vildmarksleden i funbeat-tappning:
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=1573754
Edit: För att förtydliga: jag tog alltså gp -filen på sidan, plockade bort en del dåliga koordinater på slutet,
Eftersom jag inte hade nåt annat för mig - här är vildmarksleden i funbeat-tappning:
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=1573754
Edit: För att förtydliga: jag tog alltså gp -filen på sidan, plockade bort en del dåliga koordinater på slutet,
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 12:56Det finns en gammal karta (början 90-talet) som jag har liggande. Den är inaktuell, ändrad sträckning mm. Den finns det ingen anledning att leta upp, tycker jag.
Edit: Hittade den, godkänd för spridning -81...
Det finns en gammal karta (början 90-talet) som jag har liggande. Den är inaktuell, ändrad sträckning mm. Den finns det ingen anledning att leta upp, tycker jag.
Edit: Hittade den, godkänd för spridning -81...
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 16:19Oki. Det gäller kanske också den kartan jag länkade till. Tur att kartorna på BUM-hemsidan verkar bra. Blir att plugga på dem lite.
Frågan är om det blir min lilla minikompass jag tar med mig och då har i reserv eller om jag väljer orienterings-tumkompa
Oki. Det gäller kanske också den kartan jag länkade till. Tur att kartorna på BUM-hemsidan verkar bra. Blir att plugga på dem lite.
Frågan är om det blir min lilla minikompass jag tar med mig och då har i reserv eller om jag väljer orienterings-tumkompa
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 09:27Fasen vad sugen jag är på att springa detta lopp! Har nog tyvärr inte hunnit komma tillbaka efter 2 månaders uppehåll och kört tillräckligt med långpass :(. Får väl se hur det känns efter Göteborgsvarvet, finns en minimal chans att jag efteranmäler mig ti
Fasen vad sugen jag är på att springa detta lopp! Har nog tyvärr inte hunnit komma tillbaka efter 2 månaders uppehåll och kört tillräckligt med långpass :(. Får väl se hur det känns efter Göteborgsvarvet, finns en minimal chans att jag efteranmäler mig ti