Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 21:11Gäller det (fortfarande? För det har väl varit så?) att man som klubbansluten kan straffas om man deltar i osanktionerade lopp? Gäller iaf inom en del andra idrotter
Gäller det (fortfarande? För det har väl varit så?) att man som klubbansluten kan straffas om man deltar i osanktionerade lopp? Gäller iaf inom en del andra idrotter
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 02:11Mig vetligt gäller fortfarande följande www.ultradistans.se/index.asp?Sida=52 dvs du har helt rätt Daniel.
Mig vetligt gäller fortfarande följande http://www.ultradistans.se/index.asp?Sida=52 dvs du har helt rätt Daniel.
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 07:03Tur att man i detta loppet SLIPPER att bli straffad för att man sprungit 81 km 🙂
Tur att man i detta loppet SLIPPER att bli straffad för att man sprungit 81 km 🙂
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 08:38Fast regeln har aldrig tillämpas på en ultralöpare och man fråga sig om det är "friidrottstävlingar" många av våra traillopp.
Vill hellre kalla det äventyrslopp.
Fast regeln har aldrig tillämpas på en ultralöpare och man fråga sig om det är "friidrottstävlingar" många av våra traillopp.
Vill hellre kalla det äventyrslopp.
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 12:01Hej!
Idag fick vi in vår 45 anmälan:
- BUM 50 miles: 26 st
- BUM 47 km: 19 st
och fler är på väg...ERBJUDANDE:
Vår sponsor Fotriktigt erbjuder alla BUM-deltagare 20% rabatt vid ett köptillfälle!PRISER:
Fotriktigt har varit i kontakt med Salomon som sk
Hej!
Idag fick vi in vår 45 anmälan:
- BUM 50 miles: 26 st
- BUM 47 km: 19 st
och fler är på väg...
ERBJUDANDE:
Vår sponsor Fotriktigt erbjuder alla BUM-deltagare 20% rabatt vid ett köptillfälle!
PRISER:
Fotriktigt har varit i kontakt med Salomon som sk
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 13:54Lite nytt!
Idag är vi 59 anmälda till detta häftiga lopp, och som vanligt vet jag att det är fler på gång:-)
BUM 50 miles: 35 st
BUM 47 km: 24 stBanan är i stort sett färdigmärkt, 12 km kvar som blir gjorda tisdag 1 maj. Förstår att löpare sprungit fe
Lite nytt!
Idag är vi 59 anmälda till detta häftiga lopp, och som vanligt vet jag att det är fler på gång:-)
BUM 50 miles: 35 st
BUM 47 km: 24 st
Banan är i stort sett färdigmärkt, 12 km kvar som blir gjorda tisdag 1 maj. Förstår att löpare sprungit fe
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 20:25Kommer det finnas nåt GPS-track?
Kommer det finnas nåt GPS-track?
Quote from Funbeat user on 30 April 2012, 11:06En spånartanke.
Gissar jag rätt i att det blöta stället finns efter ca 25 km. En nödlösning är att göra en omväg söderut på det som ser ut att vara grusvägar på kartorna, mot Rydal och Rya Hed och sen tillbaks via Rya och Björkelund. Om jag kommer ihåg
En spånartanke.
Gissar jag rätt i att det blöta stället finns efter ca 25 km. En nödlösning är att göra en omväg söderut på det som ser ut att vara grusvägar på kartorna, mot Rydal och Rya Hed och sen tillbaks via Rya och Björkelund. Om jag kommer ihåg
Quote from Funbeat user on 2 May 2012, 19:14Hej!
Idag var det åter några nyanmälda i inkorgen, kul. Vi är i skrivande stund 62 st...
BUM 50 miles: 37 st
BUM 47 km: 25 stHela banan, från Skatås till Borås, är nu orangemarkerad. Dock kommer de sista 2 att vara gulmarkerade då vi vid denna punkt svä
Hej!
Idag var det åter några nyanmälda i inkorgen, kul. Vi är i skrivande stund 62 st...
BUM 50 miles: 37 st
BUM 47 km: 25 st
Hela banan, från Skatås till Borås, är nu orangemarkerad. Dock kommer de sista 2 att vara gulmarkerade då vi vid denna punkt svä
Quote from Funbeat user on 2 May 2012, 19:48(t+)
(t+)