Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 12:22Hej!
Idag på förmiddagen klev vi över 30 strecket (alla ej betalda ännu)
BUM 50 miles: 18 stycken
BUM 47 km: 13 styckenOch fler är på väg... Har hört att Polisen i Borås kommer att deltaga med minst 3 löpare på BUM 50 miles, skall bli kul att följa.
H
Hej!
Idag på förmiddagen klev vi över 30 strecket (alla ej betalda ännu)
BUM 50 miles: 18 stycken
BUM 47 km: 13 stycken
Och fler är på väg... Har hört att Polisen i Borås kommer att deltaga med minst 3 löpare på BUM 50 miles, skall bli kul att följa.
H
Quote from Mikael Deling on 23 March 2012, 13:43Nåt nytt om reptider? I inbjudan står "under diskussion".
/Carl
Nåt nytt om reptider? I inbjudan står "under diskussion".
/Carl
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 09:13Hej igen!
I skrivande stund är det 38 anmälda:
50 miles: 23 st
47 km: 15
och fler är på gång...Märkning av banan: Fic en fin tur i torsdags och har för tillfället märkt upp ca 32 km av banan, från Bollebygd till Borås. Dock är de sista tre km ännu omär
Hej igen!
I skrivande stund är det 38 anmälda:
50 miles: 23 st
47 km: 15
och fler är på gång...
Märkning av banan: Fic en fin tur i torsdags och har för tillfället märkt upp ca 32 km av banan, från Bollebygd till Borås. Dock är de sista tre km ännu omär
Quote from Mikael Deling on 26 March 2012, 11:56Inga reptider: det ger mig hopp, tack! 🙂
Provsprang Hindås-Skatås för ett par veckor sen. Dåligt tränad, is, lera, jag sprang bort mig osv. Blev 4 km extra (ca 40 totalt) på ca 5:45. Gissar att 50 miles skulle ta mig ca 12 timmar... Så därför uppskatta
Inga reptider: det ger mig hopp, tack! 🙂
Provsprang Hindås-Skatås för ett par veckor sen. Dåligt tränad, is, lera, jag sprang bort mig osv. Blev 4 km extra (ca 40 totalt) på ca 5:45. Gissar att 50 miles skulle ta mig ca 12 timmar... Så därför uppskatta
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 12:09Tror nog att de flesta ser det som en utmaning att ta sig i mål o oavsett bli en vinnare. Hursomhelst kommer det att bli en fin naturupplevelse. Vi syns vid starten den 19e maj
Tror nog att de flesta ser det som en utmaning att ta sig i mål o oavsett bli en vinnare. Hursomhelst kommer det att bli en fin naturupplevelse. Vi syns vid starten den 19e maj
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 16:09Efter målgång har du som löpare tillgång till dusch, bubbelbad och bastu. Du får även en måltid med kyckling, potatissallad och grönsallad. För den som önskar har vi även öl till självkostnadspris.
Vi syns
Peter / tävlingsledare
Efter målgång har du som löpare tillgång till dusch, bubbelbad och bastu. Du får även en måltid med kyckling, potatissallad och grönsallad. För den som önskar har vi även öl till självkostnadspris.
Vi syns
Peter / tävlingsledare
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 16:37> bubbelbad
> måltid
> öl till självkostnadsprisNu börjar det bli riktigt svårt att stå emot här 🙂
> bubbelbad
> måltid
> öl till självkostnadspris
Nu börjar det bli riktigt svårt att stå emot här 🙂
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 16:50Oj i h-e... Hamnade genast högt upp på att-göra-listan. Dagen efter Strandmilen kan det kanske vara skönt med en liten bensträckare.
Oj i h-e... Hamnade genast högt upp på att-göra-listan. Dagen efter Strandmilen kan det kanske vara skönt med en liten bensträckare.
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 17:59Äntligen en tävlingsledare som har fattat den otroligt stora betydelsen av att så snabbt som möjligt få tillbaka den rätta öl-balansen i kroppen efter ett tungt löp-pass/tävlings-pass....Ehhhh..."Vätske-balansen" skulle det heta naturligtvis... Å till sjä
Äntligen en tävlingsledare som har fattat den otroligt stora betydelsen av att så snabbt som möjligt få tillbaka den rätta öl-balansen i kroppen efter ett tungt löp-pass/tävlings-pass....Ehhhh..."Vätske-balansen" skulle det heta naturligtvis... Å till sjä
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 18:01Jag har strukit tävlingen för jag redan är borta för mycket i vår.
Men nu måste man nog tänka ett varv till 🙂
Jag har strukit tävlingen för jag redan är borta för mycket i vår.
Men nu måste man nog tänka ett varv till 🙂