Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 19:49Numera ja.
Jag kom ej ens under 3 timmar så första frågan var då och då - "Gick du hela vägen?"
Förresten så kom du ej heller under 3 timmar.
Vi var urusla.I dag hade vi varit "elit".
Klart bättre inställning. (t+)
Numera ja.
Jag kom ej ens under 3 timmar så första frågan var då och då - "Gick du hela vägen?"
Förresten så kom du ej heller under 3 timmar.
Vi var urusla.
I dag hade vi varit "elit".
Klart bättre inställning. (t+)
Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 14:15Skall ju bli kul o få springa 80 km o lite till, blir en väldigt fin sträckning o utmaning. See you
Skall ju bli kul o få springa 80 km o lite till, blir en väldigt fin sträckning o utmaning. See you
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 18:23Det är låter ju skitkul, men jag har svårt att se att jag kommer orka 80467 meter, än mindre 80467,5.
Men kanske 47 km till 2013 🙂
Det är låter ju skitkul, men jag har svårt att se att jag kommer orka 80467 meter, än mindre 80467,5.
Men kanske 47 km till 2013 🙂
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 18:4450 miles terräng - min favoritdistans! Och ett giltigt skäl att inte trängas på huvudstadsasfalt veckan efter - perfekt!
50 miles terräng - min favoritdistans! Och ett giltigt skäl att inte trängas på huvudstadsasfalt veckan efter - perfekt!
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 08:43Vi har inte tagit det snacket ännu,men tanken är att vi skall få med så många som möjligt. Är det så att det skulle bli reptider kommer dom att vara väldigt moderat satta. Info kommer att läggas ut på sok-knallen/arrangemang. Vi syns på startlinjen
Vi har inte tagit det snacket ännu,men tanken är att vi skall få med så många som möjligt. Är det så att det skulle bli reptider kommer dom att vara väldigt moderat satta. Info kommer att läggas ut på sok-knallen/arrangemang. Vi syns på startlinjen
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 12:1327 st som har det i almenackan,det kommer bli ett superkul race
27 st som har det i almenackan,det kommer bli ett superkul race
Quote from Funbeat user on 29 November 2011, 19:11Hej!
Vill bara meddela att detaljerad karta över banan/banorna ligger på hemsidan från och med idag. Under våren kommer vi att bättra på den orange märkningen utmed banan, men för att vara på den säkra sidan är det bra att ha karta med sig. Kartan är äve
Hej!
Vill bara meddela att detaljerad karta över banan/banorna ligger på hemsidan från och med idag. Under våren kommer vi att bättra på den orange märkningen utmed banan, men för att vara på den säkra sidan är det bra att ha karta med sig. Kartan är äve
Quote from Funbeat user on 29 November 2011, 21:47Hemsidan är sok-knallen.se/ arrangemang.
Hemsidan är sok-knallen.se/ arrangemang.
Quote from Funbeat user on 12 December 2011, 14:11Då var hemsidan uppdaterad!
www.sok-knallen.se/arrangemang/Välkomna!
Då var hemsidan uppdaterad!
http://www.sok-knallen.se/arrangemang/
Välkomna!
Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 10:33Låter som ett himla kul lopp.
Lite segt kan det ju vara veckan efter Göteborgsvarvet men det är väldigt lockande att ge sig på det ändå. Får ta en funderare 🙂
Låter som ett himla kul lopp.
Lite segt kan det ju vara veckan efter Göteborgsvarvet men det är väldigt lockande att ge sig på det ändå. Får ta en funderare 🙂