Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 11:07Gbg varvet är ju bara 21,1 km -:) dessutom behöver du inte springa lika fort
Gbg varvet är ju bara 21,1 km -:) dessutom behöver du inte springa lika fort
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 10:21Hur många är det från Stockholms området som funderar på att åka ner ?
Man är riktigt sugen men måste få allt annat att passa in.
Hur många är det från Stockholms området som funderar på att åka ner ?
Man är riktigt sugen men måste få allt annat att passa in.
Quote from Funbeat user on 19 January 2012, 10:20Anmälan är nu öppen. Välkomna
Anmälan är nu öppen. Välkomna
Quote from Funbeat user on 19 January 2012, 17:52Anmäld till detta. Ett av sommarens stora mål! (t+)
Anmäld till detta. Ett av sommarens stora mål! (t+)
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 11:10Hej!
På förmiddagen idag var anmälningarna följande:
BUM 50 miles: 14 st
BUM 47 km: 4 stSpännande att så många redan tagit steget fullt ut, var kommer det att sluta?
Funktionärsplaneringen är i full gång och snart är hela släkten med på ett hörn, skal
Hej!
På förmiddagen idag var anmälningarna följande:
BUM 50 miles: 14 st
BUM 47 km: 4 st
Spännande att så många redan tagit steget fullt ut, var kommer det att sluta?
Funktionärsplaneringen är i full gång och snart är hela släkten med på ett hörn, skal
Quote from Funbeat user on 4 February 2012, 09:54Kan nog helt klart vara ett intressant lopp det här!
Ungefär hur kuperat är loppet? Antal höjdmeter, banprofil etc.Mvh
Erik
Kan nog helt klart vara ett intressant lopp det här!
Ungefär hur kuperat är loppet? Antal höjdmeter, banprofil etc.
Mvh
Erik
Quote from Funbeat user on 7 February 2012, 23:16Har aldrig kört hela sträckan men första "halvan", dvs Skatås-Hindås på Vildmarksleden innebär ca 1600 höjdmeter, tror dock att Hindås-Borås på Knalleleden är lite mer kuperad
Har aldrig kört hela sträckan men första "halvan", dvs Skatås-Hindås på Vildmarksleden innebär ca 1600 höjdmeter, tror dock att Hindås-Borås på Knalleleden är lite mer kuperad
Quote from Funbeat user on 21 February 2012, 13:43I dag fick vi in vår 25 anmälan (alla ej betalda ännu):
BUM 50 miles: 18 st
Bum 47 km: 7 stOch jag vet att fler är på gång...
Skall i dagarna ge mig ut på stan för att se om det finns något hotell som vill ge oss ett bra pris. Återkommer i slutet av må
I dag fick vi in vår 25 anmälan (alla ej betalda ännu):
BUM 50 miles: 18 st
Bum 47 km: 7 st
Och jag vet att fler är på gång...
Skall i dagarna ge mig ut på stan för att se om det finns något hotell som vill ge oss ett bra pris. Återkommer i slutet av må
Quote from Funbeat user on 21 February 2012, 13:57Har ni satt något tak för antalet startande?
Har ni satt något tak för antalet startande?
Quote from Funbeat user on 21 February 2012, 21:31Nej det finns inget tak antalet anmälda första året
Nej det finns inget tak antalet anmälda första året