Quote from Funbeat user on 8 May 2012, 15:43Grymt sugen blir man. Imponerad över Peters engagemang, det har vist blivit lite mer än att få sällskap längs lederna! Får se hur GBG varvet går sedan blir det säkert en anmälan om inget elakt har hänt med kroppen (H)
Grymt sugen blir man. Imponerad över Peters engagemang, det har vist blivit lite mer än att få sällskap längs lederna! Får se hur GBG varvet går sedan blir det säkert en anmälan om inget elakt har hänt med kroppen (H)
Quote from Funbeat user on 8 May 2012, 15:57Går det att vakna upp på lördag, känna sig pigg, kvista över till Hindåsgården och direktanmäla sig till 47:an?
Går det att vakna upp på lördag, känna sig pigg, kvista över till Hindåsgården och direktanmäla sig till 47:an?
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 21:43Hej!
PM och kartor med målplats och ett vägval (BUM 50 miles) är utskickat nu.Anmälda idag är totalt 65 st (ytterligare två på g)
BUM 50 miles: 37 st
BUM 47 km: 28 stSista anmälningsdag är tisdag 15 maj klockan 23:59. (blir i verkligheten onsdag 16 ma
Hej!
PM och kartor med målplats och ett vägval (BUM 50 miles) är utskickat nu.
Anmälda idag är totalt 65 st (ytterligare två på g)
BUM 50 miles: 37 st
BUM 47 km: 28 st
Sista anmälningsdag är tisdag 15 maj klockan 23:59. (blir i verkligheten onsdag 16 ma
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 07:15Över 80st anmälda,16grader och uppehåll.blir en kanontävling
Över 80st anmälda,16grader och uppehåll.blir en kanontävling
Quote from Mikael Deling on 16 May 2012, 12:44Lycka till alla ni som ska springa! Själv missar jag BUM i år, har åkt på en meniskskada som behöver opereras. Men jag hoppas att det blir ett lopp även nästa år (gärna utan cut off-tider 😉 ) och siktar på att vara med då.
Hoppas ni alla får ett härli
Lycka till alla ni som ska springa! Själv missar jag BUM i år, har åkt på en meniskskada som behöver opereras. Men jag hoppas att det blir ett lopp även nästa år (gärna utan cut off-tider 😉 ) och siktar på att vara med då.
Hoppas ni alla får ett härli
Quote from Elias Engqvist on 16 May 2012, 12:53Det verkar som det där med menisken är en epidemi!
Det verkar som det där med menisken är en epidemi!
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 09:57Hej BUM-löpare!
Nu närmar det sig, kul. I dag har vi totalt 86 anmälda till start:
* 50 miles: 40 st
* 47 km: 46 st
Strålande...Priser delas ut till:
* Ettan i BUM 50 kvinnor
* Ettan till och med fyran i BUM 50 män
* Ettan till och med trean i BUM 47 kv
Hej BUM-löpare!
Nu närmar det sig, kul. I dag har vi totalt 86 anmälda till start:
* 50 miles: 40 st
* 47 km: 46 st
Strålande...
Priser delas ut till:
* Ettan i BUM 50 kvinnor
* Ettan till och med fyran i BUM 50 män
* Ettan till och med trean i BUM 47 kv
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 21:40Tack för ett supertrevligt arrangemang! Ses nästa år, hoppas jag (H)
Tack för ett supertrevligt arrangemang! Ses nästa år, hoppas jag (H)
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 22:01Grattis alla som genomförde en av Sveriges hårdaste ultralopp med många höjdmeter. Vi syns nästa år. Större starkare o ännu bättre 🙂
Grattis alla som genomförde en av Sveriges hårdaste ultralopp med många höjdmeter. Vi syns nästa år. Större starkare o ännu bättre 🙂
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 09:00Tusen tack för ett kanon arrangemang. Fantastiskt med all support vid stationerna, man blev riktigt glad varje gång man kom fram till era kontroller. Bra markerad bana, även om vi sprang lite fel där vi skulle vika av till höger i en lång backe, men det v
Tusen tack för ett kanon arrangemang. Fantastiskt med all support vid stationerna, man blev riktigt glad varje gång man kom fram till era kontroller. Bra markerad bana, även om vi sprang lite fel där vi skulle vika av till höger i en lång backe, men det v