Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Håller med helt och hållet. grym arrangemang där inget saknades !
TACK SOK Knallen !

/Ashkan

Hej alla!
Har nu landat efter lopp och arbete. Känner mig mycket glad efter BUM och vill tacka alla för en fantastisk tävlingsdag. Vill samtidigt meddela att planeringen inför BUM 2013 redan startat (bara så ni vet) 🙂

BUM-hälsningar
Peter

Härligt Peter! Jag har redan börjat planera för revanschen. Det behövs lite mer backar här hemma i Linköping bara 🙂

Har en polare som oxå bor i Linköping. Han var med när vi hade våran volymhelg här i Borås,han fick i hop mer höjdmeter på wn 3mils runda än var han får om han cyklar 10mil i Linköping. Du kanske vet vem han är? Andreas Weckfors heter han. Vi syns nästa å

Hur långt är det mellan Skatås och Hindåsgården egentligen? Vildmarksleden brukar anges som 36 km, men på kartorna som länkades här är det 33,5 km? Hittar inget bra GPS-spår från tävlingen...

Ska kolla min garminfil, men har för mig att det snarare var 37 kilometer nånting till kontrollen i Hindås. Då låg i och för sig kontrollen när man sprungit igenom samhället.

Sprang idag, och från Hindås station till "ca 10km" i Åstebo var det 25 km. Lägg till 1400m till kontrollen i Hindås. Hur fick arrangörerna fram siffrorna, egentligen?

http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=23100859

Såg i Härryda-Posten att Vildmarksleden nu skall fixas i ordning (igen), nu med pengar från EU och ideella krafter. Är SOK Knallen med och jobbar på det?

Informationsmöte 16/9

Jag hoppas verkligen inte att detta gör att stora delar av leden kommer vara obrukbar under arbetets gång, eller att det ve och fasa skulle hindra min debut nästa år på BUM50.

Några som skall på mötet och bevaka?