Quote from Funbeat user on 23 May 2013, 14:13Jag har pillat ihop en rutt över BUM 50 miles. Jag tog en GPX-fil över Vildmarksleden och kompletterade den med Knalleleden för hand. Knalleleden är med andra ord inte riktigt lika noggrann som Vildmarksleden.
Jag kommer använda rutten i min Suunto Ambit
Jag har pillat ihop en rutt över BUM 50 miles. Jag tog en GPX-fil över Vildmarksleden och kompletterade den med Knalleleden för hand. Knalleleden är med andra ord inte riktigt lika noggrann som Vildmarksleden.
Jag kommer använda rutten i min Suunto Ambit
Quote from Funbeat user on 24 May 2013, 17:06Ja, nu pirrar det allt lite nervöst i kroppen. Men kul skall det bli, lycka till alla och njut ordentlig imorgon (trots all smärta i ben, fötter, rygg, mage, ...)
Ja, nu pirrar det allt lite nervöst i kroppen. Men kul skall det bli, lycka till alla och njut ordentlig imorgon (trots all smärta i ben, fötter, rygg, mage, ...)
Quote from Funbeat user on 24 May 2013, 22:40Lycka till alla i morgon (t+)
Lycka till alla i morgon (t+)
Quote from Funbeat user on 26 May 2013, 10:41Tack Peter och all funktionärer för ett bra arrangemang.
Hur gick det för er som sprang? Själv tog jag mig staplades, kunde varken kallas löpning eller gång, i mål på ca 10:10
Tack Peter och all funktionärer för ett bra arrangemang.
Hur gick det för er som sprang? Själv tog jag mig staplades, kunde varken kallas löpning eller gång, i mål på ca 10:10
Quote from Funbeat user on 26 May 2013, 12:18Tack för ett otroligt trevligt arrangemang! Banan var helt fantastiskt vacker. Målgång med mat och utomhus-jacuzzi är världsklass 😀 😀 😀
Tack för ett otroligt trevligt arrangemang! Banan var helt fantastiskt vacker. Målgång med mat och utomhus-jacuzzi är världsklass 😀 😀 😀
Quote from Funbeat user on 26 May 2013, 17:04Tack alla funktionärer, sponsorer, åskådare och löpare för att BUM 2013 blev så himla bra. Det är dagar som dessa man verkligen njuter av att vara tävlingsledare!
Själv hade jag en ganska jobbig resa mot målet på BUM 50 miles, men mitt eget lopp kändes m
Tack alla funktionärer, sponsorer, åskådare och löpare för att BUM 2013 blev så himla bra. Det är dagar som dessa man verkligen njuter av att vara tävlingsledare!
Själv hade jag en ganska jobbig resa mot målet på BUM 50 miles, men mitt eget lopp kändes m
Quote from Funbeat user on 27 May 2013, 20:58Tack Peter och alla mycket trevliga funktionärer för ett väldigt bra arr. Genomproffsigt! Kommer nästan säkert att springa nästa år oxå (bestämmer mig så snart smärtan i låren lagt sig...)
Såg att resultaten nu kommit upp på hemsidan, men hur många var d
Tack Peter och alla mycket trevliga funktionärer för ett väldigt bra arr. Genomproffsigt! Kommer nästan säkert att springa nästa år oxå (bestämmer mig så snart smärtan i låren lagt sig...)
Såg att resultaten nu kommit upp på hemsidan, men hur många var d