Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Om jag vid något tillfälle markerar med pil i vägbanan skriver jag även BUM på platsen. Sista sträckan, när BUM lämnar Knalleleden i Björbobacken, kommer det att finnas snitslar, prickar och pilar att följa. Jag kommer att springa sista 21 km i veckan och

När jag provsprang sista 30 km förra veckan så kan jag säga att om man är osäker på vilken stig man skall ta när den delar sig så är det alltid den stigen som går uppför och är lerig du skall välja 😉

http://www.yr.no/sted/Sverige/Västra_Götaland/Borås/langtidsvarsel.html

Nu börjar vi väl spekulera då! Hur blött blir det? Eller hinner det ändras och då är frågan - hur varmt blir det!?
Eller kanske kanske bara heeeelt perfekt för långlöpning 🙂 Vad r

Hur går det med GPS-filerna? Hade varit bra att ha det i klockan 🙂

Ser ut att kunna vara lite värme och tom sol under veckan, även om tempraturen verkar vara på väg ner igen. Hoppas att det tar mer än den nederbörden som skall komma. Tror ändå på att vi får räkna med rejält blöta partier under 1:a halvan (Skatås-Hindås)

Hur ser det ut med parkering vid målet och Landalagatan 1 i Borås?
Åker från Skara i ottan och har ingen lust att irra runt efter p-plats.

Det skall inte vara ngr problem. Ca 30 pers som skall åka buss på morgonen och en del Boråsare som blir ditskjutsade. Syns på Lörd

Det finns massor av P-platser i närheten. Bakom PT-huset finns ett gäng och dessutom har man den stora parkeringen vid Media Markt och Willys, 300 meter bort bara.

Perfekt väder för smärta på Lördag :))

Glädje, smärta, trötthet i en härlig lördagsgrogg! Så himla kul det ska bli!