Quote from Funbeat user on 13 May 2013, 13:22Om jag vid något tillfälle markerar med pil i vägbanan skriver jag även BUM på platsen. Sista sträckan, när BUM lämnar Knalleleden i Björbobacken, kommer det att finnas snitslar, prickar och pilar att följa. Jag kommer att springa sista 21 km i veckan och
Om jag vid något tillfälle markerar med pil i vägbanan skriver jag även BUM på platsen. Sista sträckan, när BUM lämnar Knalleleden i Björbobacken, kommer det att finnas snitslar, prickar och pilar att följa. Jag kommer att springa sista 21 km i veckan och
Quote from Funbeat user on 13 May 2013, 13:38När jag provsprang sista 30 km förra veckan så kan jag säga att om man är osäker på vilken stig man skall ta när den delar sig så är det alltid den stigen som går uppför och är lerig du skall välja 😉
När jag provsprang sista 30 km förra veckan så kan jag säga att om man är osäker på vilken stig man skall ta när den delar sig så är det alltid den stigen som går uppför och är lerig du skall välja 😉
Quote from Funbeat user on 17 May 2013, 06:20http://www.yr.no/sted/Sverige/Västra_Götaland/Borås/langtidsvarsel.html
Nu börjar vi väl spekulera då! Hur blött blir det? Eller hinner det ändras och då är frågan - hur varmt blir det!?
Eller kanske kanske bara heeeelt perfekt för långlöpning 🙂 Vad r
http://www.yr.no/sted/Sverige/Västra_Götaland/Borås/langtidsvarsel.html
Nu börjar vi väl spekulera då! Hur blött blir det? Eller hinner det ändras och då är frågan - hur varmt blir det!?
Eller kanske kanske bara heeeelt perfekt för långlöpning 🙂 Vad r
Quote from Funbeat user on 17 May 2013, 11:33Hur går det med GPS-filerna? Hade varit bra att ha det i klockan 🙂
Hur går det med GPS-filerna? Hade varit bra att ha det i klockan 🙂
Quote from Funbeat user on 17 May 2013, 14:50Ser ut att kunna vara lite värme och tom sol under veckan, även om tempraturen verkar vara på väg ner igen. Hoppas att det tar mer än den nederbörden som skall komma. Tror ändå på att vi får räkna med rejält blöta partier under 1:a halvan (Skatås-Hindås)
Ser ut att kunna vara lite värme och tom sol under veckan, även om tempraturen verkar vara på väg ner igen. Hoppas att det tar mer än den nederbörden som skall komma. Tror ändå på att vi får räkna med rejält blöta partier under 1:a halvan (Skatås-Hindås)
Quote from Funbeat user on 18 May 2013, 21:54Hur ser det ut med parkering vid målet och Landalagatan 1 i Borås?
Åker från Skara i ottan och har ingen lust att irra runt efter p-plats.
Hur ser det ut med parkering vid målet och Landalagatan 1 i Borås?
Åker från Skara i ottan och har ingen lust att irra runt efter p-plats.
Quote from Funbeat user on 19 May 2013, 11:14Det skall inte vara ngr problem. Ca 30 pers som skall åka buss på morgonen och en del Boråsare som blir ditskjutsade. Syns på Lörd
Det skall inte vara ngr problem. Ca 30 pers som skall åka buss på morgonen och en del Boråsare som blir ditskjutsade. Syns på Lörd
Quote from Funbeat user on 19 May 2013, 16:51Det finns massor av P-platser i närheten. Bakom PT-huset finns ett gäng och dessutom har man den stora parkeringen vid Media Markt och Willys, 300 meter bort bara.
Det finns massor av P-platser i närheten. Bakom PT-huset finns ett gäng och dessutom har man den stora parkeringen vid Media Markt och Willys, 300 meter bort bara.
Quote from Funbeat user on 22 May 2013, 21:45Perfekt väder för smärta på Lördag :))
Perfekt väder för smärta på Lördag :))
Quote from Funbeat user on 22 May 2013, 22:30Glädje, smärta, trötthet i en härlig lördagsgrogg! Så himla kul det ska bli!
Glädje, smärta, trötthet i en härlig lördagsgrogg! Så himla kul det ska bli!