Quote from Funbeat user on 7 February 2013, 13:34Det märker man vid anmälan, eller hur?
Det märker man vid anmälan, eller hur?
Quote from Funbeat user on 7 February 2013, 16:31Ja om man går in o tittar på deltagare.
Ja om man går in o tittar på deltagare.
Quote from Funbeat user on 8 February 2013, 09:46203st anmälda http://www.bum50miles.dinstudio.se/empty_11.html
203st anmälda http://www.bum50miles.dinstudio.se/empty_11.html
Quote from Funbeat user on 10 February 2013, 08:50Nu är loppet fullt. Väntelista gäller.
Nu är loppet fullt. Väntelista gäller.
Quote from Funbeat user on 13 April 2013, 14:32Inte långt kvar nu :), dags för fokuserad träningsfas!
Kommer det läggas upp en GPS-rutt för 47km banan, eller är det någon som har den?
Inte långt kvar nu :), dags för fokuserad träningsfas!
Kommer det läggas upp en GPS-rutt för 47km banan, eller är det någon som har den?
Quote from Funbeat user on 15 April 2013, 10:54Hej! Jag skall provspringa Hindås - Borås imorgon... Tänkte testa min nya GPS-klocka och förhoppningsvis kan jag presentera en länk om ett par dagar:-)
Hej! Jag skall provspringa Hindås - Borås imorgon... Tänkte testa min nya GPS-klocka och förhoppningsvis kan jag presentera en länk om ett par dagar:-)
Quote from Funbeat user on 22 April 2013, 15:14Oj det här lät ju kul...kanske testa från Hindås utom tävlan då? Aldrig sprungit så långt...bara några maror men det var över 10 år sedan.
Tänkte testa att lufsa 2-3 timmar idag..se hur det känns.
Tänkte ta som en utflykt..typ, jogga lugnt och stanna oc
Oj det här lät ju kul...kanske testa från Hindås utom tävlan då? Aldrig sprungit så långt...bara några maror men det var över 10 år sedan.
Tänkte testa att lufsa 2-3 timmar idag..se hur det känns.
Tänkte ta som en utflykt..typ, jogga lugnt och stanna oc
Quote from Funbeat user on 25 April 2013, 15:36Ok. Är banan bra märkt? Vart är målgången? Nära till resecentrum?
Ok. Är banan bra märkt? Vart är målgången? Nära till resecentrum?
Quote from Funbeat user on 25 April 2013, 17:03Kolla googlemaps målgång PT huset. Är ca 1.5km till resecentrum
Kolla googlemaps målgång PT huset. Är ca 1.5km till resecentrum
Quote from Funbeat user on 26 April 2013, 17:16Finns ingen som har en bra GPS fil över 50 miles sträckan? Kan vara bra när ödlehjärnan kopplar in efter ett par mil....
Finns ingen som har en bra GPS fil över 50 miles sträckan? Kan vara bra när ödlehjärnan kopplar in efter ett par mil....