Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 22:08Dåliga produkter.
Dåliga produkter.
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 22:29Är du säker? Så vad ska jag köpa då?
Är du säker? Så vad ska jag köpa då?
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 22:32Jag utgår alltid ifrån att man får vad man betalar för.
Jag utgår alltid ifrån att man får vad man betalar för.
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 22:47Precis: Betalar man för väska, slang och däckjärn från Continental får man väska, slang och däckjärn från Continental.
Precis: Betalar man för väska, slang och däckjärn från Continental får man väska, slang och däckjärn från Continental.
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 22:53Visst får man alltid det man betalar för. Men ibland behöver man kanske inte vräka på det värsta. Väskan kanske inte spelar så stor roll, men det är ju inte kul om däckjärnen går av eller däcket är av dålig kvalité.
Sen känns det tyvärr generellt att sak
Visst får man alltid det man betalar för. Men ibland behöver man kanske inte vräka på det värsta. Väskan kanske inte spelar så stor roll, men det är ju inte kul om däckjärnen går av eller däcket är av dålig kvalité.
Sen känns det tyvärr generellt att sak
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 23:10SÅ VAD SKA JAG KÖPA FÖR GREJER DÅ?
SÅ VAD SKA JAG KÖPA FÖR GREJER DÅ?
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 23:12Parktools. Conti GP4000S däck. Träna
Parktools. Conti GP4000S däck. Träna
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 23:13Men herregud. Vi pratar väl om en sadelväska? Köp någon, blir det fel köp en ny... det är ju inte direkt den största investeringen du gör i din karriär. Tror inte heller att det kan bli så många fel på just sadelväskefronten 😉
Men herregud. Vi pratar väl om en sadelväska? Köp någon, blir det fel köp en ny... det är ju inte direkt den största investeringen du gör i din karriär. Tror inte heller att det kan bli så många fel på just sadelväskefronten 😉
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 23:19Rule 29:
Saddle bags have no place on a road bike, and are only acceptable on mountain bikes in extreme cases.http://www.velominati.com/blog/the-rules/
Rule 29:
Saddle bags have no place on a road bike, and are only acceptable on mountain bikes in extreme cases.
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 01:16Därför jag har styrväska. Också.
Därför jag har styrväska. Också.