Quote from Funbeat user on 29 April 2011, 23:14Og du trenger heller ikke ha noe multiverktøy med på dine turer.
Sjekk at bremser og og gir sitter som de skal FØR du drar ut.
Selv har jeg aldrig hatt så meget som en umbraco med meg.
Og du trenger heller ikke ha noe multiverktøy med på dine turer.
Sjekk at bremser og og gir sitter som de skal FØR du drar ut.
Selv har jeg aldrig hatt så meget som en umbraco med meg.
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 07:01Var det inte förbannat onödigt att blanda in tubdäck i den här tråden... är inte läget tillräckligt förvirrat?
Var det inte förbannat onödigt att blanda in tubdäck i den här tråden... är inte läget tillräckligt förvirrat?
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 07:02Nu dök det upp ännu en variant, pariserdekk.
Nu dök det upp ännu en variant, pariserdekk.
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 08:01Varför används tubdäck egentligen? Är de snabbare?
Är det inte mer hållbart med ett klassiskt däck som har slang inuti?
Varför används tubdäck egentligen? Är de snabbare?
Är det inte mer hållbart med ett klassiskt däck som har slang inuti?
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 08:03De är bättre, helt enkelt.
De är bättre, helt enkelt.
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 09:03Can of worms....
Can of worms....
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 09:25Oscar, tråden är inne på andra sidan och i god Funbeat-anda är det hög tid...
Oscar, tråden är inne på andra sidan och i god Funbeat-anda är det hög tid...
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 09:36Det har du rätt i!
Ska man förresten välja Campagnolo eller Shimano? 😉
Det har du rätt i!
Ska man förresten välja Campagnolo eller Shimano? 😉
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 09:41SRAM känns säkrast ....
SRAM känns säkrast ....
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 12:27Som allt annat billigt så är det som att spela på tärning när man köper pump på Clas Ohlsson, min först höll 1½ år. Den andre började läcka direkt när jag försökte få upp trycket över 6 bar..
Som allt annat billigt så är det som att spela på tärning när man köper pump på Clas Ohlsson, min först höll 1½ år. Den andre började läcka direkt när jag försökte få upp trycket över 6 bar..