Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 19:12Jag skulle komma.
Jag skulle komma.
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 19:29Jag kommer gärna
Jag kommer gärna
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 20:21Jag är på, såklart.
Karln är en (motvillig) legend.
Jag är på, såklart.
Karln är en (motvillig) legend.
Quote from Lars Breström on 2 April 2011, 21:12Jag är intresserad, beroende på kostnaden förstås.
Men framför allt skulle jag vilja springa med honom.
Jag är intresserad, beroende på kostnaden förstås.
Men framför allt skulle jag vilja springa med honom.
Quote from Lars Mörrby on 2 April 2011, 21:43Hade varit kul, men har ingen aning om ifall jag kan komma eller inte.
Hade varit kul, men har ingen aning om ifall jag kan komma eller inte.
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 21:48Jag skulle göra mitt bästa för att komma. Man är ju polare med Hästen på Ansiktsboken...
Jag skulle göra mitt bästa för att komma. Man är ju polare med Hästen på Ansiktsboken...
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 22:04Kan jag så kommer jag!
Kan jag så kommer jag!
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 23:11jag kommer. gissar att ca 2-3pers i min bekantskapskrets är intresserade men ej är reggade här.
jag kommer. gissar att ca 2-3pers i min bekantskapskrets är intresserade men ej är reggade här.
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 16:04Jag är absolut intresserad.
Jag är absolut intresserad.
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 16:23Jag är helt klart intresserad, har just läst ut Born To Run, en fascinerande läsupplevelse (och har tom jagat rätt på Chiafrön för att testa...)
Jag är helt klart intresserad, har just läst ut Born To Run, en fascinerande läsupplevelse (och har tom jagat rätt på Chiafrön för att testa...)