Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 16:38Mikael, gick det att få ner?
Mikael, gick det att få ner?
Quote from Lars Mörrby on 3 April 2011, 16:42Mikael,
var fick du tag i Chia frön?
Har bara sett i USA och till skyhöga priser...
Mikael,
var fick du tag i Chia frön?
Har bara sett i USA och till skyhöga priser...
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 16:43Jag googlade precis fram en hälsobutik (Blueberry) nära jobbet, ska se om dom har i veckan.
Jag googlade precis fram en hälsobutik (Blueberry) nära jobbet, ska se om dom har i veckan.
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 17:13Intresserad om det går.
Intresserad om det går.
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 17:52Christer, jag misstänker att det finns många som skulle vara intresserade, om dom bara visste vem han är! Det är lätt att bli fartblind, jag känner tex ingen (förutom här på funbeat såklart) som har läst Born to run. Jag kan mao tänka mej att det behövs e
Christer, jag misstänker att det finns många som skulle vara intresserade, om dom bara visste vem han är! Det är lätt att bli fartblind, jag känner tex ingen (förutom här på funbeat såklart) som har läst Born to run. Jag kan mao tänka mej att det behövs e
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 18:24Jag hittade mald Chia på Örtagubben i Stockholm, men köpte mina frön från Råvarubutiken, www.ravarubutiken.se, funkade kanon, inte särskilt dyrt, 250 gr för 99 kr, blixtsnabb leverans och en personlig touch på paketet, klart rekommendabelt. De har hur myc
Jag hittade mald Chia på Örtagubben i Stockholm, men köpte mina frön från Råvarubutiken, http://www.ravarubutiken.se, funkade kanon, inte särskilt dyrt, 250 gr för 99 kr, blixtsnabb leverans och en personlig touch på paketet, klart rekommendabelt. De har hur myc
Quote from Elias Engqvist on 3 April 2011, 18:43Åke: precis vad jag tänkte - det var därför jag skrev det här för att se hur många på fb som nappar till att börja med...
Åke: precis vad jag tänkte - det var därför jag skrev det här för att se hur många på fb som nappar till att börja med...
Quote from Mikael Deling on 3 April 2011, 20:36Tips: köp Chia från UK, www.gojiking.co.uk. Vettiga priser, snabb leverans.
Jag skulle också gärna lyssna på Caballo. Eftersom jag inte bor i Sthlm skulle kanske logistiken sätta stopp för mig.
Tips: köp Chia från UK, http://www.gojiking.co.uk. Vettiga priser, snabb leverans.
Jag skulle också gärna lyssna på Caballo. Eftersom jag inte bor i Sthlm skulle kanske logistiken sätta stopp för mig.
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 09:35Ett sätt att dra "utsocknes" kan väl vara om det är i anslutning till exempelvis LL. Jag har lite svårt att se mig själv åka till Stockholm enbart för ett seminarium, även om jag jättegärna vill höra CB, men om det är i samband med ett lopp blir det en ku
Ett sätt att dra "utsocknes" kan väl vara om det är i anslutning till exempelvis LL. Jag har lite svårt att se mig själv åka till Stockholm enbart för ett seminarium, även om jag jättegärna vill höra CB, men om det är i samband med ett lopp blir det en ku
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 11:11Hur kunde jag missa denna tråd? Jag kommer gärna. Kan de flesta datum!
Hur kunde jag missa denna tråd? Jag kommer gärna. Kan de flesta datum!