Quote from Elias Engqvist on 18 April 2011, 22:20Ja, en bra bok är det väl egentligen inte. Väldigt ojämn i stilen mm. Men det är den typen av bok som är svårt att lägga ifrån sig.
Ja, en bra bok är det väl egentligen inte. Väldigt ojämn i stilen mm. Men det är den typen av bok som är svårt att lägga ifrån sig.
Quote from Elias Engqvist on 18 April 2011, 22:24Daniel: "Men framför allt skulle jag vilja springa med honom." Som det ser ut nu så kommer han att springa Lidingöloppet! Så det är väl bara att anmäla sig 🙂
Daniel: "Men framför allt skulle jag vilja springa med honom." Som det ser ut nu så kommer han att springa Lidingöloppet! Så det är väl bara att anmäla sig 🙂
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 22:27Christer, säkert? Jag har sökt på både "True" och "Blanco" 🙂
Christer, säkert? Jag har sökt på både "True" och "Blanco" 🙂
Quote from Elias Engqvist on 18 April 2011, 22:35Jo, han har ju inte direkt anmält sig på vanligt sätt men tävlingledningen kommer att ge honom en plats...
Jo, han har ju inte direkt anmält sig på vanligt sätt men tävlingledningen kommer att ge honom en plats...
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 22:39Futtiga 30k måste ju kännas som en sprintdistans för honom 😉
Men cool om han kommer 😀
Futtiga 30k måste ju kännas som en sprintdistans för honom 😉
Men cool om han kommer 😀
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 23:16Kul, jag kommer
Kul, jag kommer
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 08:49Áv detta drar jag den mycket trevliga slutsatsen att det hela kommer att gå av stapeln i anslutning till LL. 😀
Räkna med mig!
Áv detta drar jag den mycket trevliga slutsatsen att det hela kommer att gå av stapeln i anslutning till LL. 😀
Räkna med mig!
Quote from Elias Engqvist on 19 April 2011, 08:51Planen just nu är LL på lördagen - pratshow på söndagen ELLER ev på lördagkvällen.
Planen just nu är LL på lördagen - pratshow på söndagen ELLER ev på lördagkvällen.
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 09:50KLart man måste se karln i verkligheten! EFter att ha läst boken och hört ljudboken några ggr så är det dags att uppleva honom IRL.
Chiafrön kan man köpa billigt från iHerb.com. Kostar en bråkdel jämfört med Sverige. Knappt 70 kr för 450 gr.
http://www.i
KLart man måste se karln i verkligheten! EFter att ha läst boken och hört ljudboken några ggr så är det dags att uppleva honom IRL.
Chiafrön kan man köpa billigt från iHerb.com. Kostar en bråkdel jämfört med Sverige. Knappt 70 kr för 450 gr.
http://www.i
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 10:52Jag kommer inte att lämna tevesoffan när jag väl tagit mej hem från LL! I fjol klämde jag en pizza o två flasköl direkt efter hemkomsten, sen sov jag sött i samma kläder som jag sprang i.
Tror att många tillresta skulle jubla, men Stockholmarna är ju de
Jag kommer inte att lämna tevesoffan när jag väl tagit mej hem från LL! I fjol klämde jag en pizza o två flasköl direkt efter hemkomsten, sen sov jag sött i samma kläder som jag sprang i.
Tror att många tillresta skulle jubla, men Stockholmarna är ju de