Quote from Elias Engqvist on 19 April 2011, 10:55Ja, idén är ju att det är den helg på året (eller åtminstone i september för det var då han kunde) då det är flest löpare i stockholm.
Ja, idén är ju att det är den helg på året (eller åtminstone i september för det var då han kunde) då det är flest löpare i stockholm.
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 11:24Grymt bra initiativ att ta hit Blanco.
Har flera i min bekantskapskrets som kan vara intresserade, ska genast börja lobba lite för att få med mig dem till stockholm.
Vill bara tillägga att även jag tycker att "Born to run" är en fantastisk bok i många a
Grymt bra initiativ att ta hit Blanco.
Har flera i min bekantskapskrets som kan vara intresserade, ska genast börja lobba lite för att få med mig dem till stockholm.
Vill bara tillägga att även jag tycker att "Born to run" är en fantastisk bok i många a
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 14:35Vad pratar vi för ungefärlig kostnad för föreläsningen?
Vad pratar vi för ungefärlig kostnad för föreläsningen?
Quote from Elias Engqvist on 19 April 2011, 15:02Inget är bestämt än - men runt 200-250:- skulle jag gissa - OBS: Gissa!
Edit - fipplade lite
Inget är bestämt än - men runt 200-250:- skulle jag gissa - OBS: Gissa!
Edit - fipplade lite
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 15:04Jag blev lite nyfiken på att få någon referens på hur bra Mr Blanco är som talare om man nu ska bevista det här eventet.
Så jag googlade lite och hittade den här sidan med en timslång videoupptagning: http://www.madetorun.com/events/an-evening-with-caba
Jag blev lite nyfiken på att få någon referens på hur bra Mr Blanco är som talare om man nu ska bevista det här eventet.
Så jag googlade lite och hittade den här sidan med en timslång videoupptagning: http://www.madetorun.com/events/an-evening-with-caba
Quote from Elias Engqvist on 19 April 2011, 16:55Fick just veta att LL kommer att ta över det mesta av organisationen av den här presentationen - så jag kanske inte kommer att veta så mycket längre...
Fick just veta att LL kommer att ta över det mesta av organisationen av den här presentationen - så jag kanske inte kommer att veta så mycket längre...
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 18:55Undra om det blir paketpris på det när man anmäler sig till LL...
Undra om det blir paketpris på det när man anmäler sig till LL...
Quote from Elias Engqvist on 17 May 2011, 12:30Som sagt är jag inte direkt inblandad längre men det senaste jag hörde är att hans tal kommer att bli på fredagen någon gång.
Som sagt är jag inte direkt inblandad längre men det senaste jag hörde är att hans tal kommer att bli på fredagen någon gång.
Quote from Elias Engqvist on 8 June 2011, 14:50Ok, följetongen fortsätter. LL bestämde sig för att inte organisera det här så jag är tillbaka - för hit SKA han!
Nuvarande plan är att det hålls på Bosön fredagen 23/9 dvs dan före LL.
Vidare springer han LL30 på lördagen.Om någon har ideer om spons
Ok, följetongen fortsätter. LL bestämde sig för att inte organisera det här så jag är tillbaka - för hit SKA han!
Nuvarande plan är att det hålls på Bosön fredagen 23/9 dvs dan före LL.
Vidare springer han LL30 på lördagen.
Om någon har ideer om spons
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 14:51Craft?
Craft?