Quote from Elias Engqvist on 17 June 2011, 06:10Le Cheval Blanc?
Illbatting, den där står lite utanför Avesta, inte så långt hemifrån.
Vad gäller röda hästen så råkar det bara vara så att mitt företag heter så.
Le Cheval Blanc?
Illbatting, den där står lite utanför Avesta, inte så långt hemifrån.
Vad gäller röda hästen så råkar det bara vara så att mitt företag heter så.
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 11:57Trodde han travade snabbare än oss i startgrupp 5. Nån som vet ungefär hur snabb han är?
Trodde han travade snabbare än oss i startgrupp 5. Nån som vet ungefär hur snabb han är?
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 12:12Tänkte nog först att det var ett roligt sammanträffande och sedan att du kanske skapat det företagsnamnet enkom för detta eventet. Ibland kan det ju också vara så att man ser humor i saker som inte alltid uppskattas av andra.
Ja vad har han för fart och
Tänkte nog först att det var ett roligt sammanträffande och sedan att du kanske skapat det företagsnamnet enkom för detta eventet. Ibland kan det ju också vara så att man ser humor i saker som inte alltid uppskattas av andra.
Ja vad har han för fart och
Quote from Elias Engqvist on 17 June 2011, 13:26Vad gäller farten så frågade jag honom specifikt det - han svarade lite vagt "så där mittemellan" - så jag skrev att kanske att 3h är lite mittemellan och då svarade han "kanske något långsammare än det".
Edit: Han är faktiskt 58 år nu så han har lugnat
Vad gäller farten så frågade jag honom specifikt det - han svarade lite vagt "så där mittemellan" - så jag skrev att kanske att 3h är lite mittemellan och då svarade han "kanske något långsammare än det".
Edit: Han är faktiskt 58 år nu så han har lugnat
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 14:24Klok man med andra ord... Jag missar desvärre eventet till förmån för Berlin Marathon, trist.
Klok man med andra ord... Jag missar desvärre eventet till förmån för Berlin Marathon, trist.
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 14:46Instämmer lätt som en plätt.
New Balance MT 101 - bra skor,
Nya New Balance Minimus ännu bättre.
Minimus är lite mindre hård enligt mig.Trivs man med det man har på fötterna så trivs man. 🙂
Ibland i bara fotsulorna.:-)
Instämmer lätt som en plätt.
New Balance MT 101 - bra skor,
Nya New Balance Minimus ännu bättre.
Minimus är lite mindre hård enligt mig.
Trivs man med det man har på fötterna så trivs man. 🙂
Ibland i bara fotsulorna.:-)
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 17:29Jag kommer såklart 🙂
Tror oxå på ca 250
Jag kommer såklart 🙂
Tror oxå på ca 250
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 07:25Christer, kommer det in några anmälningar? (Bumpar tråden delvis för att påminna folk)
Christer, kommer det in några anmälningar? (Bumpar tråden delvis för att påminna folk)
Quote from Elias Engqvist on 10 July 2011, 07:32Hej Åke, jodå, det ramlar in lite då och då, både till Dalarna och till Stockholm. Ingen jätterush än men jag räknar med att det kommer att öka då det närmar sig. Då kommer det också lite mer reklam, förhoppningsvis bl.a. i Runners World.
Hej Åke, jodå, det ramlar in lite då och då, både till Dalarna och till Stockholm. Ingen jätterush än men jag räknar med att det kommer att öka då det närmar sig. Då kommer det också lite mer reklam, förhoppningsvis bl.a. i Runners World.
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 11:10Anmäld. Jag tycker det är så strongt av Christer att ordna detta - sånt ska uppmuntras.
Anmäld. Jag tycker det är så strongt av Christer att ordna detta - sånt ska uppmuntras.