Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 10:46Jag ska lätt gå på föreläsningnen! Men det blir dock den i Hedemora eftersom det blir lite billigare 🙂 Är det någon som kan tipsa om något bra sätt att ta sig till Garpenbergs Herrgård? Har funderat över att ta till fötterna i den rätta andan, men lurar
Jag ska lätt gå på föreläsningnen! Men det blir dock den i Hedemora eftersom det blir lite billigare 🙂 Är det någon som kan tipsa om något bra sätt att ta sig till Garpenbergs Herrgård? Har funderat över att ta till fötterna i den rätta andan, men lurar
Quote from Elias Engqvist on 2 September 2011, 21:39Svårt utan bil. Jag kan nog ordna så att någon hämtar från Hedemora eller Avesta-krylbo! Maila mig i god tid förväg hur och när du kommer
Christer ätt redhorse.se
Svårt utan bil. Jag kan nog ordna så att någon hämtar från Hedemora eller Avesta-krylbo! Maila mig i god tid förväg hur och när du kommer
Christer ätt redhorse.se
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 22:45Så typiskt=( Hade verkligen velat se detta...
Vid just den tiden sitter jag i bilen påväg ner för att titta på cykel-VM i Köpenhamn...
Kan vi inte tidigarelägga det en dag..hehe. (H)
Så typiskt=( Hade verkligen velat se detta...
Vid just den tiden sitter jag i bilen påväg ner för att titta på cykel-VM i Köpenhamn...
Kan vi inte tidigarelägga det en dag..hehe. (H)
Quote from Elias Engqvist on 4 September 2011, 21:53Tråkigt Marcus - du skulle kunna åka till England efter Kph - 29:e och 30:e i York resp Chester.
Se http://caballoblanco.weebly.com/buy-tickets.html
Tråkigt Marcus - du skulle kunna åka till England efter Kph - 29:e och 30:e i York resp Chester.
Quote from Elias Engqvist on 5 September 2011, 13:16Alexina mfl: För er som inte åker bil: Det finns ett tåg (från stockholm, västerås etc) som kommer fram till Avesta-Krylbo 13:19 - där skulle vi kunna hämta ifall det inte blir alltför många (som vi inte vet om i förväg) - det är onödigt att åka ända till
Alexina mfl: För er som inte åker bil: Det finns ett tåg (från stockholm, västerås etc) som kommer fram till Avesta-Krylbo 13:19 - där skulle vi kunna hämta ifall det inte blir alltför många (som vi inte vet om i förväg) - det är onödigt att åka ända till
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 09:32okej! vad schysst 🙂 vi är tre stycken som ska gå på föreläsningen och om det verkligen skulle fungera att någon kom och hämtade oss, ja då lär vi ju boka det där tåget! 🙂
okej! vad schysst 🙂 vi är tre stycken som ska gå på föreläsningen och om det verkligen skulle fungera att någon kom och hämtade oss, ja då lär vi ju boka det där tåget! 🙂
Quote from Elias Engqvist on 6 September 2011, 13:13Visst - jag ordnar transport - säg till då det är färdigbokat så jag vet säkert bara.
Visst - jag ordnar transport - säg till då det är färdigbokat så jag vet säkert bara.
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 17:53=) Tack för infon men även om jag skulle kunna springa långt för att se honom så känns det inte riktigt läge att dra över till England =)
Ska på föreläsning med Lisa Blomme och ngn sjukgymnast på torsdag om barfotalöpning så jag får väl nöja mig med det.
=) Tack för infon men även om jag skulle kunna springa långt för att se honom så känns det inte riktigt läge att dra över till England =)
Ska på föreläsning med Lisa Blomme och ngn sjukgymnast på torsdag om barfotalöpning så jag får väl nöja mig med det.
Quote from Elias Engqvist on 6 September 2011, 21:35Caballo B. förespråkar inte barfotalöpning!
Caballo B. förespråkar inte barfotalöpning!
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 22:14Lugn och fin Christer... Jag vet det mycket väl=) Det jag sa var bara att jag skulle på en annan föreläsning och får nöja mig med det! Om barfotalöpning även om jag aldrig skulle få för mig att springa barfota. Intresserad av tekniken!
Lugn och fin Christer... Jag vet det mycket väl=) Det jag sa var bara att jag skulle på en annan föreläsning och får nöja mig med det! Om barfotalöpning även om jag aldrig skulle få för mig att springa barfota. Intresserad av tekniken!