Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningCaballo Blanco i Stockholm
You need to log in to create posts and topics.

Pllllleeeeease (L)

Det finns chans 🙂 Men filmen kommer att bli dyr!

Edit: Skojade bara 😉

Det är lugnt. Jag köper den och anlitar bootlegfabriken i källaren 🙂 Hoppas ni får en fin kväll. Är lite avis...

Jag tänkte hoppa av i Hedemora med tåget. Å när tåget är i Hedemora får jag reda på om 3 timmar (budar på tradera) Får se när jag kommer fram. Vore gött å samåka med nån, annars får jag punga ut med en taxi.

Tack Christer för att jag fick den här minnesvärda kvällen! Förstår att det är mycket jobb bakom ett sånt här evenemang.

PS Man blir ju lite nyfiken på din kompiskrets... Det är inte till att vara polare med Barefoot Ted tex? 😉

Sååååå hur var det? Missade detta, eller snarare prioriterade bort det.
Trist att han inte springer, men klart det är väl coolare om han står där och hejar på mig (H)

Det var minsann ett intressant föredrag.
Kul också att du plockade upp min idé om hästen som jag skämtade med dig om tidigare i tråden.
Han har nog ingen vit Dalahäst förut.

Det var bra ordnat Christer!

Tack Christer,

Verkligen en bra arrangerad kväll, rekapitulerade hela kvällen idag på Lidingö tog något längre tid på mig än föreläsningen.
Johan

Tack för allt beröm. Ja det har varit mycket jobb, mer än vad man kan ana och som syns på ytan. Men jag har haft tiden, pengarna och det känns verkligen att det var värt det. Trots att han verkligen var trött igår så blev det ju en riktigt intressant kväl

Måste också berätta (jag tror inte jag har tystnadsplikt) några som var där:
Vi hade Rune Larsson med fru Mary Larsson, presentation onödig, vi hade den totalblinde Henrik Rüffel (god för en maraton på c:a 2:40) och vi hade allas vår Olle!
Och kanske andr