Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 22:40Vad har du gjort för att inte få följa med? Stackare... 🙁
Vad har du gjort för att inte få följa med? Stackare... 🙁
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 07:59La pengarna på en cykel istället 🙂
Får spara till en resa nästa år.
La pengarna på en cykel istället 🙂
Får spara till en resa nästa år.
Quote from Mikaela Lexén on 20 March 2009, 12:33Det finns hopp om att vägen mellan SaCalobra och Lluc kanske hinner öppna ändå
http://weightweenies.starbike.com/forum/viewtopic.php?t=52686&start=30
Det finns hopp om att vägen mellan SaCalobra och Lluc kanske hinner öppna ändå
http://weightweenies.starbike.com/forum/viewtopic.php?t=52686&start=30
Quote from Anders Wallerstedt on 20 March 2009, 12:49Är det några som åker 4-18 april? När går flyget från Landvetter? Jag tänkte inte åka till Göteborg först, utan ta flygbussen från Borås, eller samåka med någon norrifrån. Kommer någon norrifrån?
Väntar på info, som ska komma, enligt hemsidan.
Är det några som åker 4-18 april? När går flyget från Landvetter? Jag tänkte inte åka till Göteborg först, utan ta flygbussen från Borås, eller samåka med någon norrifrån. Kommer någon norrifrån?
Väntar på info, som ska komma, enligt hemsidan.
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 16:23Ang. vägen mellan SaCalobra och Lluc .
Man kanske kan komma förbi med cykel? -då slipper man alla bilar.Jag åker ner på onsdag, jag skall tänka på Er som är hemma.
Ang. vägen mellan SaCalobra och Lluc .
Man kanske kan komma förbi med cykel? -då slipper man alla bilar.
Jag åker ner på onsdag, jag skall tänka på Er som är hemma.
Quote from Mats Andersson on 20 March 2009, 21:41Jo, jag åker ut från Göteborg 4 april. Kommer tyvärr inte ihåg flygtiden på rak arm.
Jo, jag åker ut från Göteborg 4 april. Kommer tyvärr inte ihåg flygtiden på rak arm.
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 15:56Några fler än jag som kommer med tempocykel?
Några fler än jag som kommer med tempocykel?
Quote from Emma Sjöberg on 24 March 2009, 20:02Till Mallis??
Det har jag inte ens tänkt på..
Till Mallis??
Det har jag inte ens tänkt på..
Quote from Mikaela Lexén on 24 March 2009, 21:47Tempocykel? Blir inte det ganska jobbigt uppför piggen? 😉
Tempocykel? Blir inte det ganska jobbigt uppför piggen? 😉
Quote from Emma Sjöberg on 25 March 2009, 08:36Det kan vara därför jag inte har tänkt på det Dennis 😉
Det kan vara därför jag inte har tänkt på det Dennis 😉