Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 08:45Ha, alla måste inte åka upp før den:-) Nåja, eftersom alla mina tævlingar kommer gå på tempocykel så tar jag en sån!
Ha, alla måste inte åka upp før den:-) Nåja, eftersom alla mina tævlingar kommer gå på tempocykel så tar jag en sån!
Quote from Mikaela Lexén on 26 March 2009, 09:58>Niklas
Jag misstänkte att du var en såndär "simochlöpcyklist" 😉
>Niklas
Jag misstänkte att du var en såndär "simochlöpcyklist" 😉
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 10:02Alla är det innerst inne 😉
Alla är det innerst inne 😉
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 13:08En riktig cyklist alltså:-)
Hörde förresten ett sjukt rykte, det är tydligen en kille som ska med men hoppa över att fika ibland. Sjukt.
En riktig cyklist alltså:-)
Hörde förresten ett sjukt rykte, det är tydligen en kille som ska med men hoppa över att fika ibland. Sjukt.
Quote from Anders Wallerstedt on 27 March 2009, 08:01Hej!
Är det några som åker 4-18 april? Flyget går 10.55 från Landvetter den 4:e.
Söker några att samåka med norrifrån (Jönköping).
(Har bara väska, ej cykelväska med.)
Hej!
Är det några som åker 4-18 april? Flyget går 10.55 från Landvetter den 4:e.
Söker några att samåka med norrifrån (Jönköping).
(Har bara väska, ej cykelväska med.)
Quote from Lena Bjerlöw on 28 March 2009, 18:31Jag kommer också med min "tempocykel". Eller iaf en tillfixad lvg med tempobågar och ovanligt långt framplacerad sadel 🙂
Funkat på cykelläger i Laholm så borde funka på Mallis med, men kanske lite mer backar där vad jag hört!
Jag kommer också med min "tempocykel". Eller iaf en tillfixad lvg med tempobågar och ovanligt långt framplacerad sadel 🙂
Funkat på cykelläger i Laholm så borde funka på Mallis med, men kanske lite mer backar där vad jag hört!
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 00:23Vad behöver man ta med sig i sportbagen?
Ni som varit med tidigare får gärna tipsa en förstagångsresenär! Såg att det är i snitt 20C dagtid, men gissningsvis kallare i bergen (menar inte den norska staden).
Allt som har med cyklingen skulle vara intress
Vad behöver man ta med sig i sportbagen?
Ni som varit med tidigare får gärna tipsa en förstagångsresenär! Såg att det är i snitt 20C dagtid, men gissningsvis kallare i bergen (menar inte den norska staden).
Allt som har med cyklingen skulle vara intress
Quote from Anders Wallerstedt on 30 March 2009, 08:17Bra att ta med, ben- & armvärmare, även en långärmad.
Bra att ta med, solskyddsfaktor och solglasögon.Vädret i dag, molnigt 10°C, till kvällen 2°C och regn.
http://www.holiday-weather.com/mallorca/index.html
Bra att ta med, ben- & armvärmare, även en långärmad.
Bra att ta med, solskyddsfaktor och solglasögon.
Vädret i dag, molnigt 10°C, till kvällen 2°C och regn.
Quote from Emma Sjöberg on 30 March 2009, 10:16Jaja.. jag slipper i alla fall laga mat och diska.. det är värt en del det med...
(L)
Jaja.. jag slipper i alla fall laga mat och diska.. det är värt en del det med...
(L)
Quote from Sofie Schenell on 30 March 2009, 17:58En vindjacka som kan packas i backfickan är bra att ha med
En vindjacka som kan packas i backfickan är bra att ha med