Quote from Emma Sjöberg on 16 January 2009, 22:18Ha ha ha.. Det där hade jag glömt Dennis.. Men alltså.. nog har jag kartat på mej rejält.. får ju t o m farttårar i ögonen.. förut vare ju bara rädsletårar 😀
Klart jag ska rejsa utför... ska bara ta några kort.. också..
Ha ha ha.. Det där hade jag glömt Dennis.. Men alltså.. nog har jag kartat på mej rejält.. får ju t o m farttårar i ögonen.. förut vare ju bara rädsletårar 😀
Klart jag ska rejsa utför... ska bara ta några kort.. också..
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 23:15Bergettskor =skor från Bergett
Bergettskor =skor från Bergett
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 09:26Till er som ska köra Piggen
http://www.andreaslinden.se/blogg.php?id=111
Till er som ska köra Piggen
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 10:5625 min uppför Piggen?! Jag har lite att träna på...
25 min uppför Piggen?! Jag har lite att träna på...
Quote from Anders Wallerstedt on 19 January 2009, 11:11Ja, de är grymma...
Ja, de är grymma...
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 11:56Det kan man lugnt säga. Jag var lycklig bara jag kom upp för den där backen. 🙂
Det kan man lugnt säga. Jag var lycklig bara jag kom upp för den där backen. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 12:19Fast de tog ju bort de först 4 km. De var ju där jag tappa all tid gentemot dom 😉
Fast de tog ju bort de först 4 km. De var ju där jag tappa all tid gentemot dom 😉
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 12:48Ja eller hur... 😉 Just de första 4 är ju verkligen där man skiljer agnarna från vetet... *S*
Ja eller hur... 😉 Just de första 4 är ju verkligen där man skiljer agnarna från vetet... *S*
Quote from Håkan Öhling on 19 January 2009, 18:26Jag ska med Christer mfl 🙂 två veckor i början av april i Picafort
Jag ska med Christer mfl 🙂 två veckor i början av april i Picafort
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 09:33Vad trevligt, Torbjörn! Då ses vi ju! 🙂
Vad trevligt, Torbjörn! Då ses vi ju! 🙂