Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 01:43🙂 Tackar för responsen! Känner mig lite lugnare nu.
🙂 Tackar för responsen! Känner mig lite lugnare nu.
Quote from Robert Johansson on 2 March 2009, 12:09Kommer antagligen åka i år.
I så fall blir det nog några dar med mtb också. 🙂
Kommer antagligen åka i år.
I så fall blir det nog några dar med mtb också. 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 2 March 2009, 16:14Amen va kul Anders! 😀
Amen va kul Anders! 😀
Quote from Mats Andersson on 2 March 2009, 22:58Just NU är det PRICK en månad kvar tills jag anländer till hotellet på Camp Mallorca! 🙂
Just NU är det PRICK en månad kvar tills jag anländer till hotellet på Camp Mallorca! 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 5 March 2009, 13:46Ååååh.... Yes!! Det ska bli såååå kul så! 😀
Ååååh.... Yes!! Det ska bli såååå kul så! 😀
Quote from Åsa Tysklind on 5 March 2009, 14:14Det ska bli så roligt.
Blir kanse en test av landsvägs racern i helgen så jag ser den är som den ska vara. 😉
Det ska bli så roligt.
Blir kanse en test av landsvägs racern i helgen så jag ser den är som den ska vara. 😉
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 14:35Jag längtar nog mest av alla 🙂 I Dalarna är det polerad snö och is på vägarna och dessutom snöar det för fullt ute just nu. Jag längtar efter barmark och plusgrader.
Jag längtar nog mest av alla 🙂 I Dalarna är det polerad snö och is på vägarna och dessutom snöar det för fullt ute just nu. Jag längtar efter barmark och plusgrader.
Quote from Åsa Tysklind on 5 March 2009, 14:40Här är det bara dom gamla snödrivorna som finns kvar annas är det rent. och 3,1 grader varmt.
Här är det bara dom gamla snödrivorna som finns kvar annas är det rent. och 3,1 grader varmt.
Quote from Emma Sjöberg on 6 March 2009, 08:00Skulle inte kunna drömma om att ta fram racern nu.. Vi halkar omkring som bambi på hal is.. eller som snurre sprätt i snöslask 🙁
Våååååren var ääääär du?
Skulle inte kunna drömma om att ta fram racern nu.. Vi halkar omkring som bambi på hal is.. eller som snurre sprätt i snöslask 🙁
Våååååren var ääääär du?
Quote from Mats Andersson on 6 March 2009, 08:13På Mallooooooooorca! 🙂
På Mallooooooooorca! 🙂