Quote from Guest on 29 July 2009, 09:34ska de va så http://www.bike-eu.com/news/3501/rum...ampagnolo.html
ska de va så http://www.bike-eu.com/news/3501/rum...ampagnolo.html
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 09:44Japanarna har en teknik-kultur som inte liknar någon annans på jorden. Nu kan man blåsa bort det gamla italienska dammet och blicka framåt. Grattis Campagnolo!
Japanarna har en teknik-kultur som inte liknar någon annans på jorden. Nu kan man blåsa bort det gamla italienska dammet och blicka framåt. Grattis Campagnolo!
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 10:13Vilken härlig kulturkrock det skulle kunna bli 🙂
Vilken härlig kulturkrock det skulle kunna bli 🙂
Quote from ellen olsson on 29 July 2009, 11:31Hoppas inte. Japsarna har ingen känsla för cykel.
Hoppas inte. Japsarna har ingen känsla för cykel.
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 11:34"Grattis Campagnolo"? Varför det? Jag vill inte välja mellan japanskt eller japanskt.
"Grattis Campagnolo"? Varför det? Jag vill inte välja mellan japanskt eller japanskt.
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 12:47Campagnolo har inte varit helägt av familjen under lång tid men det har ingen betydelse för de ska nog inte tillverka fiskerullar, golfklubbor och annat som ShimaNO är kända för.
De kommer att vara marknadsledande och hålla sig till kvalitetsprodukter, u
Campagnolo har inte varit helägt av familjen under lång tid men det har ingen betydelse för de ska nog inte tillverka fiskerullar, golfklubbor och annat som ShimaNO är kända för.
De kommer att vara marknadsledande och hålla sig till kvalitetsprodukter, u
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 13:21Jag var i danmark förra veckan. Där kunde man käka en macka som hette Campagnolo. den var mums... Letade såklart efter en shimano-macka också men det fanns inga.. 🙂
Jag var i danmark förra veckan. Där kunde man käka en macka som hette Campagnolo. den var mums... Letade såklart efter en shimano-macka också men det fanns inga.. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 13:35Det är ju iofs ganska tveksamt om man kan kalla CampagNOlo marknadsledande. Känns snarare som om dom hamnat lite på efterkälken....
Det är ju iofs ganska tveksamt om man kan kalla CampagNOlo marknadsledande. Känns snarare som om dom hamnat lite på efterkälken....
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 13:46De är väldigt marknadsledande på elvadelat .
ShimaNOs elverk fungerar inte så bra. Framväxeln kör av kedjan från framdreven om man inte använder 53/39.
De är väldigt marknadsledande på elvadelat .
ShimaNOs elverk fungerar inte så bra. Framväxeln kör av kedjan från framdreven om man inte använder 53/39.
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 13:47Vid en snabb kik på nätet ser man att det skrivs litegrann om den här eventuella affären, men alla som jag har sett refererar till samma källa.
Kommer ryktet från ett och samma ställe eller finns det fler som avhandlat ämnet? Annan källa än Bike Europe e
Vid en snabb kik på nätet ser man att det skrivs litegrann om den här eventuella affären, men alla som jag har sett refererar till samma källa.
Kommer ryktet från ett och samma ställe eller finns det fler som avhandlat ämnet? Annan källa än Bike Europe e