Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCampa sålt???
You need to log in to create posts and topics.

ska de va så http://www.bike-eu.com/news/3501/rum...ampagnolo.html

Japanarna har en teknik-kultur som inte liknar någon annans på jorden. Nu kan man blåsa bort det gamla italienska dammet och blicka framåt. Grattis Campagnolo!

Vilken härlig kulturkrock det skulle kunna bli 🙂

Hoppas inte. Japsarna har ingen känsla för cykel.

"Grattis Campagnolo"? Varför det? Jag vill inte välja mellan japanskt eller japanskt.

Campagnolo har inte varit helägt av familjen under lång tid men det har ingen betydelse för de ska nog inte tillverka fiskerullar, golfklubbor och annat som ShimaNO är kända för.

De kommer att vara marknadsledande och hålla sig till kvalitetsprodukter, u

Jag var i danmark förra veckan. Där kunde man käka en macka som hette Campagnolo. den var mums... Letade såklart efter en shimano-macka också men det fanns inga.. 🙂

Det är ju iofs ganska tveksamt om man kan kalla CampagNOlo marknadsledande. Känns snarare som om dom hamnat lite på efterkälken....

De är väldigt marknadsledande på elvadelat .

ShimaNOs elverk fungerar inte så bra. Framväxeln kör av kedjan från framdreven om man inte använder 53/39.

Vid en snabb kik på nätet ser man att det skrivs litegrann om den här eventuella affären, men alla som jag har sett refererar till samma källa.

Kommer ryktet från ett och samma ställe eller finns det fler som avhandlat ämnet? Annan källa än Bike Europe e