Quote from ellen olsson on 29 July 2009, 22:42Campagnolomackor och Campagnolopizzor är inte helt ovanliga på sina ställen. 🙂
Campagnolomackor och Campagnolopizzor är inte helt ovanliga på sina ställen. 🙂
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 00:41Har kört med varierande Shimanogrupper under åren, de senaste har varit DA-77000 (9-delat) och DA-7800 (10-delat), båda utmärkta grupper som varit pålitliga och driftsäkra, särskilt DA-7800 växlar lätt och snabbt och har ok bromsar.
I höstas började jag t
Har kört med varierande Shimanogrupper under åren, de senaste har varit DA-77000 (9-delat) och DA-7800 (10-delat), båda utmärkta grupper som varit pålitliga och driftsäkra, särskilt DA-7800 växlar lätt och snabbt och har ok bromsar.
I höstas började jag t
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 06:24HaHaHa, ska jag sätta upp dig på "Kompislistan"?
HaHaHa, ska jag sätta upp dig på "Kompislistan"?
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 12:08Och jag känner folk som bytt från Campa till Shimano och andra som bytt från Shimano till SRAM....
Alla har varit nöjda!
Och jag känner folk som bytt från Campa till Shimano och andra som bytt från Shimano till SRAM....
Alla har varit nöjda!
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 13:14Absolut Niclas! Don efter person och situation.... Jag har kör fortfarande shimano på flera cyklar, men föredrar campa på ögonstenen...
Absolut Niclas! Don efter person och situation.... Jag har kör fortfarande shimano på flera cyklar, men föredrar campa på ögonstenen...
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 13:21Fördelningen bland dom 18 ProTourlagen ser ut så här 2009:
Campa: 9
Shimano: 5
Sram: 4
Fördelningen bland dom 18 ProTourlagen ser ut så här 2009:
Campa: 9
Shimano: 5
Sram: 4
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 15:26Och av de 20 lag som körde TdF ser fördelningen ut så här:
Campa 9 lag:
AG2R-La Mondiale,
Bbox Bouygues telecom
Caisse d’epargne
Cofidis le Credit en Ligne
Team Katjuscha
Lampre
Liquigas
Quick-Step
Silence-LottoSram 4 lag:
Agritubel
Astana
Team Milram
Och av de 20 lag som körde TdF ser fördelningen ut så här:
Campa 9 lag:
AG2R-La Mondiale,
Bbox Bouygues telecom
Caisse d’epargne
Cofidis le Credit en Ligne
Team Katjuscha
Lampre
Liquigas
Quick-Step
Silence-Lotto
Sram 4 lag:
Agritubel
Astana
Team Milram
Quote from ellen olsson on 30 July 2009, 17:01Att Skil-Shimano kör med Shimano måste ju betraktas som en skräll... 😉
Att Skil-Shimano kör med Shimano måste ju betraktas som en skräll... 😉
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 17:04Hur placerade sig de tre konkurrenterna i TdF? Sram vann...sen då?
Hur placerade sig de tre konkurrenterna i TdF? Sram vann...sen då?
Quote from Sandra Näslund on 30 July 2009, 17:09Sram tog hela pallen...
Sram tog hela pallen...